marți, 31 august 2010

Si'i adormeam in brate ,el aduna sperante..[part. I .

Si atunci mi’a zis usor :" Te duc acasa“ . Am vrut sa spun un Nu.
Nu vroiam sa fim ca in filmele alea in care baiatul o duce acasa si ii multumeste c’un sarut . Multi spun "Viata nu e ca in filme" ,dar de ce unele lucruri sunt ? As fi vrut sa’i spun ca sarutul meu trebuie castigat si nu multi un curajul sa incerce...sau puterea , dar nici asta n’am reusit .
Nu era prima noastra intalnire , cel putin nu in capul meu .Ne intalneam mai mereu in acelasi loc . Un parc unde mereu ploua cand ne certam..si iubeam ploaia aia ,atunci nu credeam .
Deci suntem noi in drum spre casa .Nu , nu noi . Nimeni . Caci toti tac, toti amandoi .
Si ahhh , cat as vrea sa zica "Trebuie sa plec" sau macar un cuvant si poate ...
« Hei . M’am simtit bine « .
Ii multumesc (in gand ) ,dar chiar trebuia sa fie ca in filme ?
Imi las obsesia deoparte . Si zic:
“ Si eu . “
Si n’am lasat sa se asterne iar linistea:
"Multumesc!" .
"Pentru ce?" .
"Tot .."
Iar tacere.
"Hai mai zi ceva , m’am saturat sa gandesc " .
Si stiu ca nu eram singura .Poate de aia imi placea. Vorbea putin , deci gandea mult.Imi doresc si’acum sa stiu ce. Ce probleme, idei, vise, pasiuni ,temeri ..defecte . Si inca il iubesc, sau poate doar acel mister .
" Pai ce sa zic ? " .
Incercam sa citesc printre randuri, cel mai mare defect . Nici lui nu’i prea convine situatia , nu’i place, cea mai mare greseala .
"Un gand rapid ? ".
"Esti frumoasa ..." .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Si cum zicea Laura din Dragasani : Au viata ! .
Nici nu stiu ce'o sa fie mai departe .
Conteaza ca vine septembrie,vine noua serie din The vampire diaries si vine campul de la Zamostea . Chiar mi'e dor de noptile cu cantece la foc de tabara , nu se prea compara cu...cantatul in fata blocului .
In rest, totul revine la normal, aproape totul .Melancolia se mentine .


Si terminam cu niste versuri :

"Si toti zambesc ,ma bucur ca am uitat sa cresc
Instincul e dozat firesc de asta am uitat sa te iubesc
De asta am urlat prostesc , de asta am clacat in luna plina
Eu am plecat acum , cu apus in lumina...
"

Ceilalti - Apus .

Un comentariu:

Roxi . :] spunea...

Au viata .! . :x