vineri, 13 ianuarie 2012

"Caci nu zbor. Cad usor." (1)

                                                       

       Stangace. Incep cu stangul.



Bine, o luam usor.

Sunt Carla, urasc treaba cu karma.
As gasi cel putin un motiv sa va urasc pe toti, dar n-am timp.
Si probabil as gasi cel putin un motiv sa va iubesc pe toti, dar n-o fac.


Ma balbai, manipulez, spun prostii si cad ca-n filmele cu prosti.
N-am iubit niciodata, dar imi place sa cred ca stiu ce-i dragostea .

De fapt..cred ca stiu totul .

Sunt ortodoxa, dar m-as converti usor la catolicism, doar pentru ca au bancile alea dragute.
Si slujba dureaza mai putin.
Am o viata frumoasa, n-am reusit sa ma bucur inca de ea.
Greu
E iarna ..si astept vara. Vine vara si astept iarna.
De-aia imi place primavara.
Am invatat sa ma indepartez de tot ce stiam ca intr-o zi ma va face sa sufar.
N-am stiut totul.
Am incercat sa le fiu pe plac tuturor, doar pentru a evita neplaceri.
Nu-s pe plac nimanui.
N-am talent la nimic.


V-as inchide pe fiecare intr-o camera, doar sa vad cat puteti sta singuri.


Si as avea puterea sa fac asta, dar inca n-am curaj.

Un comentariu:

dani. spunea...

imi place! zau ca e frumos!
astept (3)..

salut!