duminică, 10 iunie 2012

"Tandrete resemnata. Incapatanare de neclintit."





     "- Hai, nu mai plange, ca ma faci si pe mine sa plang.
      - Gata, nu mai plang.
      - Linisteste-te.
    A continuat apoi, cu o expresie trista, de parca ar fi fost intr-adevar pe punctul de a izbucni in lacrimi:
      - Vrei sa ma culc cu tine?
      - Hei, eu trebuia sa spun asta!
      - Cred ca m-am indragostit de tine.
      - Ssst.
      - Ma mai gandesc la toamna.
      - Asa sa faci.
      - Asa am sa fac.
    L-am privit.  Printre lacrimi, am vazut cerul, si marea, si nisipul, si flacarile dansand. Totul, dintr-odata, mi-a patruns in minte cu o viteza uluitoare, ca m-a ametit. Era frumos. Totul era frumos, tot ce se intamplase era socant de frumos, indeajuns cat sa te faca sa iti pierzi mintile. "


Banana Yoshimoto- N.P

        *mult prea frumoasa cartea.* 

4 comentarii:

Ovidiu spunea...

Mnah, nu sunt eu un mare degustător al operelor literare, dar faza cu "- Vrei sa ma culc cu tine?" a picat ca nuca-n perete şi a stricat tot momentul ăsta romantic... My two cents

Ale(xa) spunea...

Nu era un moment romantic. Cred ca trebuie sa citesti cartea ca sa vezi ca nuci nu sunt, desi sunt foarte multi pereti. Asta e sfarsitul cartii, merita citita.

Ovidiu spunea...

După text, părea un cadru romantic, de asta ziceam că nu se prea potriveşte aia acolo :P

Ai vreun epub, ceva, sau ai cartea în format "analogic"? Aş cumpăra-o, dar mi-e că n-o să-mi placă şi-o să-mi pară rău de banii daţi pe ea...

Ovidiu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.