joi, 3 martie 2011

Eu clar nu! (2)

Ceva umed imi atinge obrazul.
-Nu, nu vreau inghetata!
Se intampla din nou. Astia chiar nu inteleg ca nu vreau inghetata!? Deschid ochii si dau de niste ochi uriasi.
-A, tu erai, Cara! (Cara- catel, supranumit si capitanul razboinic :)) ). Azi ce facem? Data trecuta a fost fundul Oceanului Pacific. Azi..o planeta? Ce planeta?
-Ham!
-Venus? Asta ziceam si eu. Am auzit ca au o jungla frumoasa acolo.
Iau..autobuzul. Apas un buton si..sunt acolo.
Multa verdeata...Mult zgomot...Multe liane atarnand. Dar ce-i aici? Jungla!? Da, e jungla. Dar cine traieste in nebunia asta, extraterestrii!? Da, extraterestrii.
O cearta se aude in departare:
-Ba, tu ai luat-o!
-Ba, ce-am luat?
-Ba, ai luat-o!
-Ba, n-am luat nimic!
-Ba, nu minti!
-Ba, nu mint!
-Ba, mi-ai luat-o!
-Hei! Scuze de intrerupere! Dar..stiti cumva unde este o baie?
Trebuia sa intervin putin. N-a ajutat la nimic.
-Ba, ai luat-o!
-Ba, n-am luat nimic!
-Hei, ce sa ia?
-Ba, ea a luat-o!
-Ba, sunt de acord!
-Ba, s-o prindem!
-Ba, fugi!
-Ce-s cu astia, Cara!? Hai inapoi in lumea noastra.

Hm..ceva umed imi atinge obrazul.
-Chiar nu vreau inghetata!
Se intampla din nou. Deschid ochii si dau de niste ochi uriasi si speriati.
-A, tu erai, Cara! Ai avut acelasi vis ca mine, nu? Venus, ha? Mai bine pe fundul Oceanului Pacific!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Sa va ia dracu' pe toti!"
Cine a spus? Diriginta.
Cui? Noua :)) .

Cam toti erau morocanosi dupa spectacolul de aseara :)).
Si clar asta e ultima parte. M-am saturat de Venus!

Un comentariu:

Anonim ;x spunea...

Ce imaginatie bogata. Foarte buna compunerea, cat despre diriga' voastra, sa i se intample ce a vrut ea sa vi se intample voua ( sa o ia dracu ) .