miercuri, 2 martie 2011

Eu clar nu! (1)

- Venus e o planeta frumoasa, pacat ca nu exista viata pe ea..
Iar vocea profesorului se pierde in nestire..Mintea mea o ia pe un alt drum si se intreaba..ce-ar fi daca ar exista viata pe Venus? Daca as trai in jungla de pe Venus?
Si bum! Sunt acolo! Inconjurata de natura.
Copaci enormi, flori gigantice, liane atarnand! Mirosuri comune reunite intr-unul neobisnuit. Iar cantece necunoscute cantate de pasari rare se aud din ce in ce mai tare. Pe muzica aceasta minunata..o voce subtire se auzi. O...chestie, creatura, ceva ciudat oricum, sta in genunchi in fata unei alte..ce-o fi!
-Draga mea, stralucesti mai tare decat stelele de pe cer, desi e ziua! Te iubesc enorm!
Se auzi raspunsul:
-Mda, bine!
Si pleca.
Dandu-mi seama ca..baiatul (baiat cred ca era) m-a vazut, am inceput sa alerg, dar cunvintele lui se auzira cu ecou:
-Stai! Nu fugi! Te iubesc si pe tine!
Dar bum din nou! Si sunt in clasa.
-Alexandra, iar ai atipit? Ai ceva interesant sa ne spui despre Venus?
-Mda, imi place mai mult Terra...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cam copilareasca si stupida compunerea :)), dar asa tema..asa compunere! :)
Azi am fost la teatru . Eu m-am distrat, profii nu. Toti erau dezamagiti. "Prea vulgar" :))
Mda, m-am saturat de zapada! M-am saturat de prof. de mate! Si mi-as dori sa fiu cu un an mai mica..sau cu unul mai mare.
Oare chiar mi-e dor? N-am nevoie.

What happened to us?

Un comentariu:

Anonim ;x spunea...

Chiar tare compunerea :) . As fi vrut sa merg si eu la teatru cu tine :))) si cat despre profa de mate... Laso acolo :-j .