joi, 10 ianuarie 2013

cum suna o pagina



     Sunt Alexandra si ca orice "altcineva", mereu m-am intrebat ce caut aici. Multumesc ca mi-ai dat ocazia sa ma refulez si mi-ai aratat ca albul nu e bun fara pete de cerneala. 
     Pe minut ce trece, vad cum ziua si de cele mai multe ori noaptea…imi arata cum griul e ca linia aia din mijlocul strazii. Sigura. Aproape sigura.
     Ora 10 *alta minciuna*  nu-mi arata nimic, o vad rar si atunci prin ochii rosii de la curent, praf sau focalizare exagerata. Si cand e peste mine , nu mai sunt  in mijlocul strazii, ci sunt undeva langa o curba, aruncata pe trotuar.
     Distanta conteaza al dracu’de mult pentru oamenii lenesi, poti oricand sa saruti si sa pleci si daca ar fi dupa mine m-as indragosti in fiecare zi de altcineva.
     E ca atunci cand iti amorteste un singur picior, cand iti plange un singur ochi.
     Constiinta mea e ingusta, probabil pentru ca subconstientul e larg. Sper ca atunci cand voi vedea, am sa te pot privi in poze..sau macar in ochi. 


*atat*

Niciun comentariu: