marți, 2 aprilie 2013

primavara


  x: Incep sa cred ca-i mai bine asa..oricum nu mai stim nimic unul despre celalalt
  y: Iti place popcornul si
  y: si razi, vai cum razi
  y: si te uiti in ochii mei!
  y: ca si cum i-as avea inchisi
  x: da, popcornul. si stii ce altceva? imi plac vorbele.
  x: si tu le aruncai pe toate. si eu aruncam, dar numai eu le prindeam.
  x: si m-am dezindragostit
  x: asa simplu
  y: parca ai spune ca te-ai murdarit si te-ai spalat
  x: uh, draguta comparatie.
  x: da, sunt curata acum.
  y: de cand te murdareste pe tine dragostea?
  x: de cand e neimpartasita.
  y: atunci de ce continui sa dansezi?
  x: n-o fac, m-am oprit. nu vezi?
  y: de ce?
  x: m-ai calcat pe picior.
  y: asta intotdeauna nu te-a facut decat sa dai muzica mai tare si sa ma tragi mai aproape de tine
  x: pentru ca atunci cand esti aproape totul accelereaza. si sunt obligata sa gandesc. sa fug. n-am nevoie de asta acum, am nevoie de liniste. tu nu opresti nimic.
  x: si oricum..de ce sa continui? dansul nostru e dezordonat si
  y: eu?
  x: si tu
  x: tu nu mai esti in el
  x: esti obosit
  x: sau plictisit
  x: sau nu
  y: a ramas dansul tau
  x: da, dar nu mai dansez..uneori mai bat ritmul..
  y: m-ai iubit, Carla?
  x: te-as fi putut

Sunt in Tom&Jerry si ma calc pe nervi. 
Multa iubire..muuulta. 



Niciun comentariu: