vineri, 19 aprilie 2013

Pune suflet.


      Ce-i ala ? A, sufletul tau. Si ce cauta pe aici? Cum e? E dragut. Dar ai grija de el, nu-i de el aici.
      Pentru ca oricat de dragut ar fi, chiar daca dragutenia lui ar ajunge la apogeu..uneori nu e de ajuns.
      Pentru ca unora nu le plac oamenii draguti, unii urasc oamenii draguti. Si stii de ce? Pentru ca ei is masochisti, se ranesc singuri. Se dau cu capul de perete, doar ca sa deschida usa. Ghiciti ce? n-avem usa, doar geamuri. Si continua, pentru ca ei asteapta, pentru ca ei is asa draguti, incat asteapta.
       sa-i tai.
       ca doar asta primesc.
       ei zambesc si imi plac..imi plac oamenii draguti. Pana se indragostesc..si incep sa-i urasc..pentru ca ma dor.
       Da, oamenii draguti ma dor.
       Ei tin minte culoarea ochiilor mei si ei imi pastreaza turta dulce si imi dau ciocolata si ma intreaba daca mi-e frig si mie nu mi-e frig si eu n-am destul suflet sau e prea mult sau ei dau pe dinafara...si au complimente si eu..eu nu stiu cum sa reactionez..asa ca-mi dau lacrimile.
       Da, de asta nu-mi plac oamenii draguti..pentru ca ma fac sa plang! si pentru ca ma accepta..exact asa cum sunt...


Si pentru ca nu-i pot iubi, de asta plang.  

Niciun comentariu: