marți, 9 noiembrie 2010

I try to run but I don't wanna ever leave !

Incepe asa ..un sunet se aude . Nu tocmai placut ,dar suportabil . Deschid usa si intru . Cativa tipi se bat doar sa atraga privirile fetelor.Dandu'si seama de esuare se aseaza .Le urmez exemplu . Imi pun castile in urechi si dau drumul la o melodie. Tipul din spate ma ia cu "Alex . .da cum de nu asculti Eminem ? " . M'am intors si i'am zis "Tu cum de nu canti aia cu poneiul si curcubeu ? ". A inceput a canta .Eu am inceput sa bat cu picioru' ritmul . Injur cativa pentru scartaitul produs de creta.Piticul de langa mine rade si zice ca trebuie sa'i dau o ciocolata calda pentru asta . Urmeaza o discutie foarte interesanta ..
"Alex..ti'ai invatat ? "
"Nu.."
"Asa ! Fii proasta ca si noi ! :)) "
I'arat limba .Si se rade de mine .

Scap pixul pe jos : " Cacat ! "
"Atata poti Alex ?:)) "
"Sa stii ca pot mai mult ,da nu'mi vin acum ! "

In dreapta o tipa mananca si pare ca vorbeste.Si'mi vine in minte o chestie de pe tricoul tipului din pauza " Your lips keep moving . But all i hear is blah,blah ,blah " si schitez un ranjet .
Chestia de langa ea credca tipa ca aud tot " si cand plang eu rad " .Hmmm . eu nu !
Se deschide usa si toti se ridica in picioare. Eu nu ! Mi'e bine jos ,sprijin peretele .
"Samira. .ce'ai facut ?Am vorbit cu profa de chimie . "
Ohh nu . Iar incepe.A poftit'o afara pe profa dupa ce s'a sunat .Greu de priceput ? Deschide catalogul si incepe sa faca morala. Trece peste pagina mea , ceva normal . Nu ca as vrea sa fie altfel .

deci 8 d . colegi dubiosi . pampa in spate care'i place sa ne certam si'mi impleteste paru':)) . coleg de banca amuzant si c'o putere de convingere imensa :))si care'mi mazgaleste cartile . in fata Roxi ce scrie mesaje , mananca si vorbeste in acelasi timp . Piciu ce mi'a bagat in cap melodia aia .O diriga idioata pe care n'o asculta nimeni si baga dume despre viata si care nu pierde nicio ocazie sa ma oftice :d . Aceleasi ore de geometrie in care profa se rade de propriile ei glume si noi ne radem de tabla.Aceleasi ore de engleza in care diriga ne face prosti..am invatat s'o ignoram :)) si aceeasi viata lipsita de sens .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Acum ? Roxi citeste horoscoape . Colegu de banca o arde pe dume gen "hai sa barfim " :)) . Si eu ? Eu stau in pijamelele mele verzi . Ascult alternosfera-inchisoarea alba si rad :)).

Cat suflet pune omu' asta in melodie ! Uhh =p~ .
Rihanna ft. Eminem - Love the way you lie . Part 2 .

Vezi mai multe video din muzica




=p~. Tot mai buna'i originala :d .

Un comentariu:

Roxi . :] spunea...

Maxim . :))