duminică, 28 noiembrie 2010

Scuza.

Nemaiauzita,nemaiintalnita si nemaipomenita intamplare care
m'a facut sa nu'mi scriu tema la romana.





Fata in fata cu foaia . Ma simt ca la un joc de sah .Astept ca adversarul meu sa mute ,si-o face :trage o linie . Ahh ! Si-mi dau seama ca-i sah. M-a inconjurat . Nu mai pot face decat doua lucruri:ori incep a scrie ,ori accept o nota proasta . Niciuna din variantele astea nu ma incanta. Ce greu e ...
Dau drumul la o melodie,poate vine inspiratia. Dar nu , o data in viata muzica nu-i de partea mea , nu ma ajuta . Inchid si zic ca trebuie sa ma concentrez .
Dar un bocanit se aude ...la fereastra . Ma sperii,dar ma razgandesc sa mai iau cu mine paleta de gaze :))
Ajung si trag perdeaua . Ce sa vezi ? Un baiat..frumusel , stand pe un cal alb cu aripi . Ditamai cliseul .
Deschid geamul si incepe :
- Printeso,hai cu mine la palat !
- Mda, iupii . Stai sa-mi iau rochia extrem de roz si coronita cu puf,zic eu cu un fals entuziasm.
Ranjeste si face calul si costumul simanticos sa dispara,ramanand in blugi si un tricou larg.
- Asa mai merge !
- Stiam ca nu-i stilul tau,dar vroiam sa vad cum reactionezi .
- Eu credca a fost bine , tinand cont de faptul ca inca esti aici .
- Hmm ..buna asta ! Eu sunt Eugen .Stii ? Gen eu . E genul meu ( Guess who –EuGen) si rade .
- Eu sunt Alexandra. Alex-andra . Alex pentru prieteni, Ale pentru Codruta,niciodata Andra .
- Nu fii asa sigura , Andra .
- Bine , tu gen , gen tu .
- Sarcasm ?
- Nu, ironie .
- Aha ..Hai afara !
- Gluma ?
- Nu , adevar.
- Deci, sa inteleg . Vrei sa ies afara cu un tip care a venit pe un cal alb si pe deasupra il cheama Eugen ?
- Prea periculos pentru tine ?
- Mda, dar am pofta de inghetata .
- 20 noiembrie, ora 11 ?
- Nu , 21 ca-i 12 .
- Bine .
- Asta ziceam si eu . Stai sa-mi iau papucii .
- Ce preferi ? Geamul sau usa ?
- La ora asta ? Usa. ..
Merg in camera parintilor si soptesc :
- Mama ,ma duc cu un nebun sa-mi iau o inghetata .
- Bine . Vezi ca pantalonii aia te fac grasa .
- Ok . :))
Ies usor din casa si-l gasesc pe banca. Chiar e frumusel ,dar trecem peste :
- Hmm..rapid .
- Nu chiar . Tin cu Steaua .
Iar ranjeste . Ne luam o inghetata .Vanzatoarea era imbracata in portocaliu .Ce zi frumoasa 8-|! Ne punem pe banca si m-a luat de mana .
- Toate astea pentru a ma cuceri ? Nu cred ca ai inceput cu dreptul ..
Si m-a imbratisat puternic .M-am innecat in ochii lui,dar pacat ca inundatiile au fost anul trecut deci..doar m-am pierdut :)). M-a sarutat cum nimeni n-o facuse pana atunci si am numarat stelele impreuna . Cate erau ? 271 .
Mda , m-ati prins . Nu s-a intamplat chiar asa . Eram amandoi pe banca cand...l-a sunat mama lui.
- Trebuie sa plec. Micul dejun.
- La 12 ?
- Defapt e 7 .
- Ok …
N-a zis « pa ! « , ci doar m-a imbratisat, nu m-a sarutat ,dar jur ca vroia s-o faca :)) ! .Am numarat stelele ..singura. Cate erau ? 272 .
Dupa asta sa mai fac si tema la romana ? N-are rost .E sah mat . Doamne..de ce l-ai facut asa frumos ?:))) .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Compunerea asta am citit'o in clasa :-" ! . Printre extraterestri,pisici si catei malefici a incaput si baiatul meu dragut:)) .

2 comentarii:

Insane spunea...

Imi place :)

Roxi . :] spunea...

Asta care.mi place mult . ! >:d<