marți, 30 noiembrie 2010

Discutii .

Vineri . 11 p.m .. Suna Codruta . :

eu :Ce faci ua ? Nu dormi? Maine la 6 in picioare . Pascani :> .
ea :Ehh , de'abia mi'am facut bagajul . Mai trebuie sa fac baie ,sa mananc ..blah,blah .
eu :Pff .Maine dormi in tren :)) .

Schimb programele. Dau pe Tvr1 si'o sun pe Codruta . :

eu :Tuu ,maine dormim amandoua in tren :)).
ea : De ce ? Parca te culcai .
eu :8 mille . Tvr 1 . De'abia o inceput :)).
ea :Ii bun tu .


Marti .9:40 . mess.

ea :Iti dai seama ?Maine nu mergem la scoala ..
eu :Life's good . \m/ .
eu :By LG \m/ :))
ea :Party all night :))
ea : By nu stiu cine :)) .
eu :Cuz' you turnin' me on :)) .
ea :By alex velea si freek :))
eu : Nu bai :)) .grasu xxl \m/ :)) .
eu :Dar freek e baza :))
eu :Brb . food by mama :)) .
ea : Si'am plecat ...pe katiusa=))) .
eu :Numai prostii canti :))!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Si acum ? E o treaba foarte seaca . Mananc "portoclae " si e foarte ciudat . Adica ele's ciudate ,seci . Au o culoare oribila si's bune . Ca si tricoul meu portocaliu pe care scrie "hip hop girl ":)) .Stau , am 5 melodii pe repeat,vorbesc porcarii cu un coleg :)) , codruta face distributia si unde ne'ar duce mos craciun daca ne'ar fura :)) si Laur vrea footbal . Si stii Roxi ca ramai un motan amorezat cu un strut cam fraier ce depune icre :)) .

Un comentariu:

Anonim . :)) spunea...

Eu nu.s acea Roxi . [-x