marți, 7 decembrie 2010

Just lies !

Eu: Despre tine vorbeam :p .
X: liar..liar :-@ .
Eu: I'm not a liar [-( !
X: no,no . you're a lady liar .
Eu: but you love the way you lie huh ?:)) .
X: cine o da acu' pe eminem ? :))
X: i love the way you do all the things ...even the way you lie :)
Eu: you're a liar 8-| .
Eu: Why the boys are liars ?
X: because their teachers were women.
Eu : i don't think so . :p
X : btw ..love the way we speak about lies..lying about lies ...
X :That's a good one .
Eu : oh yeah :)) .
X :oh yeah? yeah ! yeah? yeah ? OH REALLY YEAH? yeah :)))

~~~~~~~~~~~~~

Eu :why are you so speechless ? No more english words ?:)) .
X : Ok . .you wanted it! :))
Eu : Let's see what you can ;;) .
X : Ohh . you are scared ?
Eu :Ohhh . really ? I am . My panties shake on me :)) .
X : :)) . Ohh . you play hard .
Eu : No , i'm just a girl :)) .
X : a little scared girl :) .
Eu : No , just a little, little girl .:-"
Eu : Whose panties shake on her :))


~~~~~~~~~~~~~

Eu : Sa stii ca...chiar daca nu ma pricep extrem de bine la engleza .tot am castigat ! :))
X : No , no ..no chance !
X :Little bad lady :p
Eu : Si tu tot un mincinos ramai ..chiar daca ai castigat ! [si asta nu inseamna ca eu am pierdut :)) .
X : helloooo . speak softly .
X : in english please .
X : your language is unknown for me :)
Eu : si pretentios pe deasupra :)) !
X :What ?
X :So..you are angry on me right ?
Eu : Eu ? pe tine ? niciodata :)) .
X :why i can't believe your lies ?
Eu : pentru ca nu's minciuni . ce crezi ? ca daca as fi suparata pe tine as mai vorbi cu tine ?
X :you would speak with me just to make me be angry on you :))
Eu : chiar asa de malefica ma crezi ?:))
X : oh..and what can do this little evil lady ? :o3
Eu : i'm not so evil ..and not so lady :))but little i am :o3 .
X : i don't know what to think about your lies .:-?
X :you are a puppy?:x
Eu : i wish i were :-< .
X :yeah...little puppys don't have to go to school :-"
X :that's a good idea .
X : who's angry on me now ?:-w .
Eu : i'm not .:p
X : in ce limba vorbesti ?
X : vorbeste fata in romana :))
X :unde te crezi aici :-?
Eu : ma cred pe scaun .vorbind cu tine :))
X :din cauza celor ca tine moare limba romana :))
Eu : saraca :))
X :what ? what means "saraca " ?
X : speak in english ..
Eu : uff . iar incepe 8-| .
X : c'mon dude . use a translator ! .
Eu : stai ca era un vers dintr'o melodie .
X : girls 8-|
Eu :There must of been a gust of wind cause you change your mind everytime it blows :))
X : Iar ma iei cu termeni din fizica ?:))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eu : stai sa vezi o melodie faina .
X : stiu stiu
X : gutza o scos colinde ..
Eu : serios ?:))
X : Mda , am auzit si eu :)) stai linistita .
Eu : Mai 8-| . oricum ,e un film fain pe pro tv . adica tie sigur ti'ar placea .
X :10 motive sa scapi de profa de chimie ?
Eu : taci mai ca vorbesc serios :))
X : crezi ca glumesc ?
X :pe subiecte d'astea ? :))
Eu : pff . mi'am amintit ceva .
x : ?
Eu : ora de mate .eu stranut . profa incepe : " sa cresti mare . " eu : "multumesc " .ea : "sa'ti vina mintea la cap " .eu : "multumesc " . ea : "adica sa fii sarguincioasa " .eu : " multumesc" .ea : "ehh .minte ai destula ,dar sa fii sarguincioasa. " eu : "multumesc " :))) .
Eu : nu prea ma iubeste profa :))
X : Mie imi spui de profe de mate care nu iubesc geniile ?:))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Credca eu am facut niste greseli p'acolo :-" . Nu'i vina mea ! Nici profa de engleza nu ma iubeste :)) .Si X mersi ca ma faci sa rad :)) ! .

Niciun comentariu: