luni, 22 martie 2010

Ce naiba ?!? .

Stau , ma uit la tv si mananc ..portocala ! Imi plac portocalele pacat ca sunt portocalii si ca se si numesc asa .Nu'mi place culoarea asta ,mi se pare aiurea ..Vreau sa ies afara si ghici ce? Calc intr'o .."bucurie ", tot portocalie :| .Ma uit peste strada si ce vad ? Cativa oameni vopsesc magazinul in portocaliu .Imi fac cruce , surad si imi zic in gand : " Doamne,maine ,poimaine si cateii's portocalii ! " ..Pana atunci vad oamenii imbracati in portocaliu .

- Gata !Deja devine ofticant !


Moda de ultima ora ..MAcar se asorteaza cu dintii ! Tac si o astept pe Roxi sa "santsuim" putin...Intarzie ..e normal daca vorbim de ea.O astept si imi spun in gand : " Da doamne sa nu fie si ea imbracata in portocaliu ! " .Vine , iupii , nu e imbracata in portocaliu , in sfarsit un om normal !


Ea : -Tuuuu ,ai vazut ce tare !
Eu : -Ce'i tare ?:|
Ea: -Toata lumea'i imbracata in portocaliu ,pacat ca hainele mele portacalii sunt la spalat .
Eu: -Whattt ?!? .

Fug !Tip ? Nu stiu , nu mai aud nimic ! Mi'e frica ! Peretii sunt portocalii ,oamenii ,chiar si cateii .Cerul mi se si el portocaliu .Ba nu! El nu e portocaliu, el e o culoare de portocaliu ! Ce ? Ce vorbesc ? O nuante , spre galben .Ca cea a dovleacului! Ca a bostanului ! Ce fac ? Zic si sinonimul? Da , ca sa nu'mi ascult gandurile ! Se desprinde pamantul si jos e lava (nu se putea sa nu fie portocalie ) .Cad ! Acum imi aud tipatul ..poate pentru ca'i prea tare ...Simt vantul prin par .Vantul? Nu , e o mana ..Ce'mi mangaie fruntea si'mi danseaza prin firele de par .Aud o voce blanda ce'mi spune :

-Usor, draga mea ! A fost doar un vis .

Ma ia in brate , ma saruta pe frunte si incepe o melodie ce o recunosc zambind !



Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

Anonim spunea...

Duminicaa seara . :))


bostan dovleac . :)))



foarte tare . ! :x

Insane spunea...

Si eu am un tricou protocaliu :P

Ale(xa) spunea...

Si eu am un tricou protocaliu .:)) .dar tot nu'mi place culoarea :P .