sâmbătă, 27 martie 2010

Modestie chimica ! .

Profa de chimie : hmm , femeie serioasa, parul alb nu se vede [datorita tonei de vopsea] , cand urla iti pierzi si raspunsul la intrebarea care ti'a pus'o [chiar daca nici nu'l stiai !:)) .]. Dar ea , draga de ea , are o parere extraordinara despre ea ! E "ca painea de abia scoasa din cuptor " , n'am stiut cum s'o iau propozitia zisa de ea . E cam arsa sau numa buna ? In mintea ei credca ca'i mai ceva ca painea de mopan ! Bun , nu stiu cum vine vorba de cine'i cea mai de treaba persoana din clasa ..Noi : Ala! Ba nu ! Aia !..Dar ea , franzela noastra : " Nu dragilor , eu sunt cea mai draguta, inteligenta si de treaba persoana ! Daca nu ma lauda nimeni, ma laud eu singura ! " .Daca o contraziceam sigur iesea cu scandal , asa ca am ras ,i'am zis :da ,si'am lasat'o'n lumea ei ! .Mai departe ..peste cateva ore ,iar incepe: "In carte lectia e super complicata , dar eu v'am facut'o foarte,foarte,foarte frumoasa si foarte, foarte, foarte, foarte logica .Pentru ca eu sunt....Hai continuati voi ! " Noi radem! Ea : "Hai bai ziceti , tot cu foarte , foarte ! Hai ! " .Noi :radem si "Da ,doamna ! Sunteti cea mai cea ! Sunteti foarte, foarte, foartee ! " .Ea : " Asa! Multumesc ! Azi nu ma laudat nimeni ! "....Si asta'i doar profa de chimie , daca o vedeti pe profa de muzica pff :)) .


Belea si cu profii astia ...

Un comentariu:

Insane spunea...

Foarte modesta profa :P