vineri, 12 martie 2010

Femeia la cratiţă ? ! .

Ora de civică, plictiseală mare ! Profa "canta" ceva p'acolo despre politica (de parca ne'ar interesa pe noi asa ceva) si eu incep a reinnoi desenul ( iepurasul ) facut in ora de engleza , pe caiet ..

La un moment dat se trezeste profa si zice : " Voi sunteti invatati, acasa, ca femeia e cu cratita " .Bineinteles, nu mi'a convenit si am comentat : " Da de unde doamna ? La mine in casa si mama si tata fac curat ,mancare .Uneori parca tata mai mult .:)) ". .

Profa : " Da , asa e bine " ...Asa ca sa fac o gluma : " Sa stiti ca eu n'o sa stau la cratita..eu'mi iau servitoare ! .".:)) .Profa :" Asa e si mai bine :)) ".Catalina se baga :" Eventual un servitor " .Eu : " De ala cu patratele ! " .Catalina : " Gigolo ! ." . Radem si iar incepe : " Presedintele, ministrii bla bla :-@ " . Ma intorc catre Catalina si'i zic : " Asta are fantezii cu Base " .Radem , incep sa cant (in gand ) si sa fac un desen ,iar iepuras ! (credca mi s'a tras de la profa de desen ) .:)) .

Un comentariu:

Roxiii . : ] spunea...

School time . 8-|

:-q

" fantezii cu base . "

:))
buna asta ! . >:d<