duminică, 28 martie 2010

Ploua ....

Stau cu ochii atinti in monitor, clipind din cand in cand iute, sa nu cumva sa pierd vreun minut stand degeaba ..N'are rost ,oricum ma pierd ! Ma pierd in glumele neintelese ale unui coleg si'n planurile pe ziua aceasta a unei prietene ,punand doar emoticonurile din reflex ...Am o stare plictisita , deranjanta ,poate pentru ca ploua ..ploua afara si ploua in mine ..Suna ca o chestie luata de pe net ,stiu .Dar tot ploua, ploua cu ganduri,amintiri si sperante ce tot nu'mi dau pace ..Vor sa nu mai mint , sa nu mai spun c'am uitat, sa recunosc ...Lasa, ma prefac iarasi , nu le bag in seama .Vreau sa ma'nchid in minte, sa tac ,dar nu pot ..Vreau sa vorbesc cu cineva,sa povestesc , sa spun adevarul si'apoi a doua zi sa'i zic ca am mintit ..Iau telefonul ,nu caut in agenda ,am numarul scris pe gene.. . Fostul iubit si cand zic "iubit"inseamna ca l'am iubit .Raspunde, incep sa'i explic ca mi'e dor ,dar are voce secata, cuvinte reci , mai reci ca "Adio"ul descris de ploaiea ce asista la cearta noastra prosteasca, ultima oara ..




"A fost ceva , ceva ce credeam c'o sa tina,si'a tinut ! Dar nu cat imi doream, sau cat credeam ..Stiu ca multora nu le suna bine,dar nici sticlele de alcool,nici fumurile,nici alte fete nu ma vor face sa uit tot ce'a fost intre noi si zambetul tau .. Nu mai suna, nu ma mai cauta, te'ai schimbat ! ".Inchide telefonul si zic de parc'as mai vorbi cu el : " Stiu ! Imi pare rau... " si de parc'ar ajuta cu ceva ...E doar un episod dintr'o telenovela proasta ce se deruleaza la nesfarsit in mintea ei,si neiertat de el ....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Frumos`...poet`..te faci..:P