duminică, 18 aprilie 2010

Pf .:d

E duminica !Toata lumea e ...plecata ! Alexandraa ? Sta in casa cu ochii in monitor . Pff , au viata ! Ma gandesc sa ies afara . Defapt , nu chiar afara . In vechiul subsol plin cu ..orice ! Imi reiau vechile obiceiuri . :d Pana atunci iau la plimbare o leapsa .:)


Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta in ... scoutland o saptamana si ..in locul ala numit " spate la baba " .

Cel mai de pret lucru pe care'l am e ....prietenii ?Mda , prietenii .

Imi bate inima tare atunci cand ....fug mult ! :))

Cand sunt suparata intodeauna ... .nu vorbesc cu nimeni si vreau sa fiu singura :) .

Cand ma indragostesc ....o sa va spun ! :d

Cea mai fericita am fost atunci cand ....PAS ! .:"> .

Nu spun niciodata NU propunerii de a ....juca ..football .:d

Prietenii spun despre mine ca sunt ....amuzanta , incapatanata ,aiurita ,distrata ,cu capu'n nori , isteata . [din cate stiu .b-) .

Daca ziua de maine n'ar mai exista, azi as ..... alerga , rade , tipa , glumi , plange , urla , canta, picta, dansa ! As spune tuturor adevarata mea viata . As spune tuturor ce n'am avut curaj pana acum . A da ! As mai imbratisa pe toata lumea ! :)) .

Cel mai tare ma enervez atunci cand .....oamenii fac pe prostii ! Cand ma minte cineva chiar daca adevarul nu m'ar deranja .Cand urla cineva fara rost . ;;)

Am emotii cand trebuie sa ....fac ceva important .:d

Cel mai mult ma mandresc cu .....prietenii , compunerile . Si cu notele alea bune [la mama ] .:">

Cel mai frumos cadou pe care l'am primit a fost ..... "Te iubesc "ul spus de persoanele dragi .A da , si imbratisarile .:p

Nu as renunta niciodata la .....prieteni , vise, sperante , cercetasi .:d

Cel mai bun prieten este ......cel ce'ti sterge lacrima cu un zambet . A da , si cel mai bun prieten este ..... a mei ! :))

O zi perfecta este atunci cand .....nu este scoala [ca sa nu'mi strice dispozitia notele sau testele ] , cand e vara ,ploua usor si apare curcubeul . Cand am baterie la telefon [ca sa pun muzica ] . Cand ii am pe acei "extraterestrii " langa mine . Cand am o sticla de cola sau fanta si'o punga cu snacks'uri .Cand tata si mama nu's acasa [ca sa nu vada ca's uda toata] . Cam atat ...A da,...si toata lumea sa arunce ceasurile pe geam .:d . Mda, ar fi o zi extraordinara .8->


Gata cu leapsa . Si tot n'am cheff sa ies afara ! 8-| .

Niciun comentariu: