joi, 22 aprilie 2010

Ziua Pamantului ! .:)





De ziua Pamantului , cercetasii s'au hotarat sa faca ecologizare pe Lunca Sucevei .:] Chiar daca asta suna aiurea .N'o fost chiar asa , a fost ba si un joc . Erau puse p'acolo piese de puzzle . Asa ca sa ma mandresc : noi am gasit cele mai multe ! Patrula : MOCA ! Strigatul : TOT CE'I BUN E MOCA ! :d Mda , defapt nu chiar "noi " ci doar trei din membrii patrulei .Restu ? Supravegheat, mai strans cateva pet'uri si..carat sacii :) . A fost si un concurs cu poezii. Eu n'am participat :"> Eram pe scuza ca : Eu's farma-tot daca scriu poezii :d mai ales descrieri .. In fine, castigatorii au ..primit ..o geanta frigorifica sau un gratar .:-s .Tot n'am priceput , parea ca era una in alta .Anyway , am luat titlul :cea mai buna patrula.b-)A fost OK , zic eu .Chiar mi'a placut !. Dupa , o plimbare prin mall [ a da , inainte a fost si profa cu : " Ai grija de vartu' , asta micu' , ca bla bla bla :-@ .] si dupa ...o plimbare mall-casa cu pe-josul . De abia acum am realizat cat de multe prostii stiu astia micii ! :|


Niciun comentariu: