vineri, 23 aprilie 2010

Zi speciala :) .

Azi a fost destul de frumoss ! La scoala test la istorie ...[da Doamne bine ! ] ...test la geogra [9 imi iese ! ] ....~religie ~ romana ~~optional [da Doamne sa nu vina profu de tehno .] tehno [profuu vine .:( ] Dam test :| ..I'am zis profului ca raman repetenta si osc nimeni nu primeste note mici la testu asta ..nu l'am inteles pe moment, dar dupa da .Am copiat tot ! Mai mult ca sigur ne'a lasat , daca asa nu aveam cum sa copii si aia in plus ! :"> .Ma simteam un pic aiurea ca n'am mers unde am vrut . In rest ? Am iesit afara si am...ras ! A da, si am cautat esentialul Star Snacks cu pizza :)) Mda, o zi banala...Starile sufletesti invartindu'se in cerc intre plictiseala , fericire si ...bosumflare ? Daca asta se poate numi stare sufleteasca :d . Mda, rutina zilnica ...dar totusi ...azi e o zi speciala ! De ce ? Pentru ca azi o fiinta foarte speciala si importanta azi a fost ..fericita ...indragostita ! O fiinta care a suportat toate crizele mele , o fiinta poate mai ceva ca o sora pentru mine ! O fiinta care ma cunoastea mai bine decat ma cunosc eu insami ! Promit sa te las sa faci "iuhuuu " si "ahhh " de cate ori ti'e dor de el ! :)) Iti multumesc cate ai facut pentru mine ! si ...da , Codrutaaa..esti cea mai tare ! :x

Niciun comentariu: