vineri, 23 iulie 2010

Bautura .


Iar sunt trist . Iar beau . Nu stiu de ce beau . Nici macar nu’mi place .Gustul mi se pare gretos si ..beau . Ma inec cu prima picatura ce’mi secatuieste cerul gurii si ma scarbesc in fiecare milisecunda in care imi umezeste buzele . Dar beau .Poate pentru ca ..trebuie sa imi dau sufletul in ceva . Durerea nu dispare , se amplifica ..si doare . Pleonasmul ma ameteste, sau e din cauza alcoolului .Ce scartie ? E sunetul ala intens ,tasneste din dinti .Incepe un cantec de leagan,iar capul aluneca usor pe perna. Ma pierd in vise ,iar caldura ma sufoca ,ma omoara . Ma ridic si ma duc la geam . E liniste ,chiar si orasul a baut ..cu mine.


~ O chestie facuta de mine aseara, nimic important :) . Oricum .. la multi ani, cumnatica >:d< ! Sa ai parte de ce'ti doresti si bla, bla ..ca stii ca nu ma pricep la urari :)) . Oricum ..ai grija de tine :* ! .

Un comentariu:

Roxii . :] spunea...

bautura . :))

de mult n.am mai baut . :)))

nu ca am fi baut vreodata {-(


hugs . :xxx