marți, 13 iulie 2010

Te caut in ..toate ?



Chiar imi place melodia :-? .
~ nu .. nu te vad in "toate femeile " :)) .~ .
Azi ma simt bine [ azi da ! \m/ ] . Codruta a zis ca'i place hanoracul meu :)) ; deci wow. Am slabit 10 grame \:d/ [ life's good ! :)) ] . Am doua zgarieturi mari pe picioare [ cacat ! ] . Am vazut o pisicuta moarta :(. Majoritatea baietilor din lista la mine au cate o fata la avatar :)).Totu'i frumos !
~Andrei m'a carat azi \m/ :)) ! ~
Codruta a cazut ; in cracii lui Razvan :)) ; in mijlocul strazii ! .
~ S'a intins si a inceput sa rada :)) ~ .
Catalina umbla numai cu "iubi "
~ osc are mana rece :))~
Afara e foarte cald ; mult prea .
~ parca imi placea mai mult cand ploua ~
Am purtat azi o discutie constructiva cu tata :-" .
~cum ca mi'am lasat hainele aruncate pe pat :)) ~ .
Iar ma suna un idiot .
~ cica ma cheama Roxana b-) ~
Nici nu stiu de ce scriu despre toate cacaturile astea :)) .
~ Credca ma plictisesc ~ .

Anyway , ma simt bine si Codruta ma sustine \:d/ !
X nu mai zice nimic . Meritam totusi o explicatie :d .
~E ok ; nu ma mai afecteaza ~ .

>:d< .

Niciun comentariu: