duminică, 11 iulie 2010

Mai bine ..

Deci ..e mai bine :)) . Am terminat compunerea [aproape ] . ..suna asa :


Zamostea .

Si ? Cu ce sa incep ? Cu faptul ca am mai adaugat inca doua zile la lista mea de preferate ? Sau ca pe zi ce trece sunt tot mai mandra ca sunt cercetasa ? Las toate astea deoparte si zic : Buna ! Ma numesc Bejinariu Alexandra , iar aproape doi ani din viata mea mi i’am dedicat , sau mai bine zis i’am impartit cu niste oameni minunati ce cu drag pot sa-i numesc prieteni si cu ei am trecut prin tot .
Nu vreau sa vorbesc despre mine , n-as mai termina . Va amintiti cand erati mici si imitati piruetele de la televizor , cadeati, va ridicati si incepeati din nou fara teama, asumandu-va riscul ? Asa au fost si zilele astea .Am trecut prin nerabdare, fericire,euforie,neliniste,dor si toate mestecate in sec cu multa caldura si inghitite cu destui tantari . Nu , n-am facut indigestie . Ne-am readus aminte de ce traim si datorita cui .Am invatat sa pretuim lucrurile care conteaza cu adevarat . N-a fost perfect !
Nu ma credeti ! Mint ! A fost cum trebuia sa fie , a fost deosebit .
Zamostea .Trec des prin sat,dar n-am observat niciodata oamenii ce stau la poarta gata sa izbucneasca in ras sau in lacrimi la vederea timpului cum trece prin fata lor .Batrani ce dau tot in schimbul unor urari de bine . Dau cu banul si cred cand pajura prevesteste soare. Ei sunt adevaratii eroi , veterani rapusi de viata si inviati prin credinta. Oameni modesti si simpli . Da , stiu . Ii laud prea mult ,dar merita . Sunt munci pe care ei le fac zilnic si altii nici nu stiu cum. Pentru doua zile ne-am pus in locul lor sau cel putin am incercat sa-i ajutam . De la spalatul masinii si mulsul vacilor pana la stransul legumelor si facutul mancarii .Si cum ne-am descurcat ? Groaznic . Defapt ..bine , cu putin ajutor .Chiar am fost invitati la anul la stransul cartofilor sau mai bine zis al barabulelor . Stiu, stiu ...ce dragut !
Si ...a fost greu ? Chiar deloc . Cu o gasca de prieteni totul e usor .Am facut insolatie , am ras, plans, iubit natura, ne-am uitat noaptea la cerul plin de stele, am dormit pe iarba , am mancat (nici nu va inchipuiti cat ! ) , am alergat prin papusoi si barabule , am facut un steag (in sfarsit mi-a recunoscut cineva talentul la pictat :tantarii ) si ne-am “ars” inimile pline de dragoste si prietenie la focul de tabara cantand melodii de dor . Am ras privind scenete pline de suspans ...adica ..mai degraba de emotii si de ..chicoteli .Si cel mai important ..am gasit comoara . Bani ? Nu . Masini? Nu . Tot ce merita. Comoara era ei , era noi , este .Descoperiri mai mari decat ale astronomiilor, mai mari decat ale arheologilor. A fost ..evit cuvantul in gand, dar mainile nu ma asculta .. A fost...FAIN !


Mai am impresiile . In rest ? E ok :) .Parca totul merge spre bine . Am pierdut la carti [asta inseamna ca totul revine la normal ] ,pe balcon nu mai intru .Andrei parca face un efort sa nu ma mai oftice [parca] . Rolele azi n'au iesit la plimbare .Telefonul nu mai suna asa des . Deci e bine :)) \m/ .



Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: