sâmbătă, 10 iulie 2010

Câcat !

Deci ...a fost o saptamana de ..cacat ! De'ar fi numai o saptamana ..luna ! Deci..mi'a murit si al doilea papagal, dar de data asta doar mama m'a imbratisat. Rox si Samira traiesc ..sau cel putin asta sper . Totul e prost,aiurea ,prea sec ! Tot ce ma mai linisteste sunt plimbarile cu rolele si muzica .Toti in jurul meu sufera [in afara de Andrei , nu l'as vedea sa sufere:| vreodata ] .Deci ..m'am saturat de tot .Cate cacaturi !






Acum ? Nici mass'uri nu mai primesc :| .toata lumea tace [ ce cacat !] . Claudiu imi da lectii de ..maturitate [ " tot nu ai inceput sa te maturizezi ma gandeam ca iti intra mintile in cap dar u vad ca vrei sa ramai copil la nesfarsit" .Ce naiba?
].
Codruta cu tot ce prinde imi da in cap [ are un talent !] si stau de o luna la compunerea pentru profa . Deci ...


CÂCAT !


Melodiile astea stau momentan pe repeat la mine:

Linkin park- leave out all the rest.


Asculta mai multe audio Muzica


B o B Ft Eminem & Hayley Williams - Airplanes :


Asculta mai multe audio Muzica


Eminem ft.Rihanna-love the way you lie .


Asculta mai multe audio Muzica

Si ...Hedley-perfect .

.

Gata .Stric linistea si dau un mass \m/ !

Sfat : Calcati in cacat ! Ca aveti unde !

E iulie ..si ploua !

Niciun comentariu: