miercuri, 19 ianuarie 2011

Heartless.

Hei! Sunt Alex, doar Alex. Nici Alexa, nici Ale si nici macar Alexandra. Doar Alex.
Eu cand ma trezesc, nu ma trezesc pe perna. Doar in puf sau afara. In ploaie. Pe-un carton sau in orice alt loc ce nu mi-ar placea. Niciodata dimineata. Zambesc in momente nepotrivite si plang in locuri nepotrivite. Cand sunt trista nu fumez, nu beau, nu ma tai, nu ma intep. Scriu si ascult muzica. Dar cand n-am foi, iar beat-urile si versurile nu se potrivesc, merg la magazin. N-am lacrimi de tristete, nici macar de fericire, doar lacrimi cumparate.
Azi s-a intamplat asa:
Ma trezesc devreme. Dimineata. O perna tare si rostesc intr-o limba necunoscuta:
-Nu-i de mirare ca ma doare capul.
Gresesc. Imi amintesc de seara trecuta. Eu n-am amintiri.
-Vreau la magazin.
Imi iau un hanorac portocaliu. Eu n-am hanorace portocalii. Urasc umbrelele. Ignor baltile. Nu calc in niciuna.
Ajung la magazin. Un barbat (atat, un barbat) sta langa. Ii dau ultimul zambet, fara sa primesc nimic in schimb.
Intru si dau ochii cu vanzatoarea. Niciodata nu m-a placut. Azi imi pasa.
Bag mana in buzunar si realizez ca am suflet doar de un zambet, sau doar de-o lacrima. Azi n-am foi, nici muzica.
Ma indrept spre vanzatoare si vad cum o doamna pune un afis pe usa magazinului " Acceptam orice fel de INIMI!" .
Inima mea cum e? Plina de dragoste, ranita? Nu, doar a mea. Nici nu cred ca ar putea fi altcumva.
Ii dau vanzatoarei inima. O cantareste. Se uita atent. Vede prea multa tristete. Prea putine zambete. Dar in cele din urma cumpar lacrima. Ma pregatesc sa ies, dar imi dau seama ca barbatul din spate, e cel de langa magazin. Merg incet vrand sa aud coversatia.
- Un zambet, va rog!
- Dati-mi inima!
- Doar un zambet, atat. Va rog!
- Daca nu-mi dati inima nu pot face nimic...
Se intoarce. Dezamagit. Trist. Maresc pasul. Ma prinde de mana:
- N-ai un zambet?
I-as fi dat, dar si lacrima cumparata statea in coltul ochiului, gata sa cada. Ii zic:
- Tu unde ti-ai lasat inima?
- Eu n-am avut niciodata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sper ca e clar ca am folosit numele Alexandra doar pentru ca poate fi prescurtat in multe feluri :)). Orice asemanare e doar o simpla coincidenta!

Ieri. Magazin .

C: Aveti tus negru?
V: Pentru ce imprimanta?
C: Daaaa...
A: :))
V: :-s .
V: Pentru ce imprimanta?
C: A da, imprimanta.... :))

Iesim din magazin.

A: :)) Uhh.
C: M-am pierdut in ochii lui :)) .

Niciun comentariu: