miercuri, 5 ianuarie 2011

Yes you did it! :))

Recuperata (cat de cat) dupa raceala aia infernala si cu un chef de compuneri, fara niciun subiect trecandu'mi prin minte, dar uitandu'ma la videoclipurile celor de N-dubz (listen Best Behaviour!) si vorbind cu Codruta si Roxie, mi'a venit o idee geniala...sa le rog sa'mi dea niste subiecte de compunere. Le'am luat ideile si le'am combinat. A iesit? In mod surprinzator,da .

Sora Codrutei impotriva cocosului pervers..

Un cocos, un oarecare cocos sta intr'o poiata, o oarecare poiata. Are 2 sticle langa el, nu orice sticle. Una de vin si una de bere. Este o zicala "Vinul dupa bere, e'o placere. Berea dupa vin, e un chin! ". El prefera placerea...
Oana, iese din casa intr'o rochita de vara rosie. Nu doar curcanilor le place rosul, si cocosilor.
El, cocoselul nostru, iese c'o viteza incredibila si incepe a fugi dupa biata Oana. Ea, alarmata de tipatul lui, fuge. El fuge, ea fuge, el fuge mai tare, ea la fel, el fuge foarte tare, ea la fel, el incearca mai mult, ea la fel de mult. Iese si bunica din casa si incepe a tipa:
- Lasa'mi nepoata in pace, liliputanule!
Ea nu se lasa si ia si matura! Dar din pacate, se impiedica in propriile picioare. Ea a luat intai vinul,dupa berea, a preferat chinul .
Oana nu mai poate, se opreste..gandindu'se ca un oarecare cocos nu poate sa'i faca nimic sau ca poate ca va fugi dupa bunica ei. Cocosul se uita la bunica, dar se intoarce spre Oana si zice:
- Mie'mi plac femeile ceva mai in varsta, murmura el, punandu'i mana pe fund.
- Jos labele pocitanie mega-urecheata!
- Tu crezi in dragoste la prima vedere?


~~~~~~ The end ~~~~~~

Ce trebuie sa invatam din asta?

1. Feriti'va de cocosi! :))
2. Beti mereu intai vinul si dupa berea, niciodata invers!
3. Cand va rog sa'mi dati subiecte de compuneri, ganditi'va de 2 ori!

Skepta vs N-dubz - So alive.

Got my two feet on the ground
But it feels like I’m in the sky

4 comentarii:

c0drutsa. spunea...

Foarte fain>:D<.Da si inca ceva pe sormea nu o s`o vezi niciodata imbracata in rosu , si pe bunica spunand liliputanule:))Bunica iubea cocosul ala!:))

Roxi . :] spunea...

=))))))
care-i faza cu cocosul ?

:))
anyway .. tare . :x

Roxi . :] spunea...

Oana . :)) nu ma gandeam ca e adevarata poveste cu cocosul . :))

Insane spunea...

Ce minte bolnava :))