vineri, 11 februarie 2011

It's not like we're dead...

De vreo 2 zile joc un ...joc cu X.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

X: Cum te'ai vedea peste 10 ani?
A: Stand pe canapea in pijamale, uitandu'ma la filme..si cu un copil care'mi cere mancare si eu sa zic "Du'te la taica'tu!" .
X: :))
A: Nu chiar :-?. Nu stiu. Ba da, stiu. Ma voi face geniu malefic. Si peste 10 ani ma vad cucerind lumea :)
X: Si cu Mojojojo ce facem?
A: Iese la pensie :).
A: Tu cum ma vezi peste 10 ani?
X: Nu te pot vedea maine :)). Hmm...orice numai nu cratita! :))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

X: Care ar fi primul lucru care l'ai face la 18 ani?
A: Iau trenul.
X: Straniu :)).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A: Esti indragostit sau ai fost?
X: Daca a te indragosti este ceea ce cred eu ca inseamna, atunci da, sunt :)).
A: Trist.
X: De ce?:))
A: Daca dragoste e ceea ce simt eu, da, e trist :)).
X: As vrea si eu sa pot spune ca cineva mi'a frant inima ( in afara de selena..justin bieber, iti vine sa crezi?:)) ), dar pana acum nu .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A: Cum ti'ar place sa te indragostesti?:))
X: Intr-un accident (nu de masina sau altele..pur si simplu din greseala) :)), dar prefer sa se indragosteasca ea de mine :d
A: Dragut :)).
X: Tu?
A: Eu-in niste haine aruncate pe mine, par nearanjat, iesita pana la magazin. El-iesit sa cumpere paine. Coincidenta..eu tot paine trebuie sa cumpar :))
X: Si stai, stai, stai sa ghicesc! Mai este o singura paine si el ti'o ofera tie! :))
A: Corect! :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S.: Lui X nu-i place Selena ! :))

x_x

Vreau vacanta!

Un comentariu:

Anonim ;x spunea...

Trebuie sa astept 10 ani sa cuceresti lumea... Nici o problema, sunt destule sentimente de citit pana atunci. Waiting for axutsa's doom.