sâmbătă, 19 februarie 2011

Meant to be.



- Ce frumoasa-i iarna. Cateodata vreau sa stau ca si acum. Eu, tu si..zapada. Sa simt fulgii atingandu'ti genele. Sa vad cum gerul se invarte in jurul tau vrand sa-ti fure cate o bucata de suflet la fiecare muscatura. Tu sa-l privesti si sa zambesti ironic stiind ca a gresit persoana. Inima ta e la mine. Iar rasete de copii se aud departe. Ridici privirea si vezi cerul ingreunat de prea multi nori. N-o sa cada, nu azi. Dar te inabusa si incepi sa respiri din ce in ce mai greu, incercand sa furi tot aerul. O lumina se joaca pe tine, in tine. Girofarurile masinilor. Nu te deranjeaza. Sau poate nu..le vezi? Ele se joaca. Ce te uiti asa urat? Nu crezi? Fii atent! Iti place? Mie da. Lumina sare rapid la geamuri, pe blocuri, pe zapada. Dar ele nu se misca deloc, nu lupta, nu protesteaza, ele se lasa. Ele sunt ca unii oameni. Nepasatori, cand vor ce asteapta. Nu lupta niciodata. Gasesc mereu varianta cea mai rapida si mai buna pentru ei, desi altii sufera. Fara scrupule si cand sunt prinsi ei neaga, n-au curaj. Stii? Asta se intampla des, dar nimeni nu-i crede, sunt usor de citit. Noi suntem asa? Eu nu vreau sa fiu. Dar tu? Tu nu esti asa, nu poti, e firea ta. Te joci cu mintile oamenilor. Iti pasa, nimeni nu stie. Nu-si dau seama. Lupti mereu si cand nu e cazul. Tu lupti pentru supravietuire. Pe tine nu te pot citi niciodata. Nu stiu ce crezi, ce gandesti. Niciodata nu faci ce se asteapta toti. Faci ce-ti place. Dar totusi..tu ce simti?

- Mi-e putin frig.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Compunere facuta cand eram de serviciu pe scoala 8-| .
Afara ninge ^^!
Iar am pierdut la jocul ala, dar am luat dama de inima! :))
Prof. de mate e dezamagita de mine. Diriga are dorinte mari (prea mari) pentru olimpiada la engleza. Si trebuie sa predau eu si Roxi o lectie la romana :)). Cata distractie :)) !
Mi-e dor de vacanta!

Niciun comentariu: