joi, 16 iunie 2011

Thinking of you (1).

Mi-am abtinut atata timp lacrimile si ele stau acum intr-un colt, ingramadite. Incoltite de regret.
Da, regret ca nu te-am iubit la timpul potrivit. Si da, regret ca inima ta nu te-a obligat sa ramai, nu te-a oprit cand ai fugit.
"Esti complicata!" mi-ai zis odata, cand ma pierdeam in imbratisarile tale.
Ti-am inspirat parfumul, inca il mai simt in piept, la fiecare bataie a inimii mele.
Si-l simt in (sub) piele, in vene.
Si-l simt in fiecare fum din fiecare tigara pe care o simt fumata cu ura.
Mai scap putin din parfumul tau ce-l port in mine, cand oftez..gandindu-ma la tine.
Iarna ta e atat de rece, desi unii spun ca afara e vara.
Si ninge atat de alb, ninge cu zambete (mereu ti-am urat zambetul).
Dar in schimb..ti-am iubit ochii.
Niciodata nu ai crezut...
"Ai grija de tine, bine? " 
- Eu?

Niciun comentariu: