marți, 21 iunie 2011

Thinking of you (2)

 Thinking of you (1)

Uita-te inapoi, ok?
Doar uita-te inapoi pentru o secunda, ca sa stiu ca regreti ca ai plecat.
Si ca vrei si speri sa te intorci candva.
Ai trecut de atatea ori pe-aici, sau prin vene.
Te-ai pierdut in acelasi timp cu parcul.
Sau stai, aia eram eu?
Odata mi-am vazut reflectia in ochii tai.
Si pentru prima (singura) oara m-am vazut si simtit frumoasa.
Azi imi simt doar bataile inimii.
Si le simt in tine.
Te rog, prinde-ma!
Cad de prea multa vreme.
Traiesc doar cu amintiri.
Si traiesc cu adevarat doar cu tine.
"Ia-ti bretonul din ochi!"
-M-ai iubit dac-as face asta acum? 
Inchid ochii si-ti simt respiratia cum imi zboara pe buze.
Da, cateodata mi-e dor...sa vin aici.



Inca un examen si..vacanta! \m/ Nici mie nu-mi vine sa cred cat de entuziasmata is de chestia asta...
P.s.: S-a uitat in spate, si cred ca asta doare cel mai tare...

Niciun comentariu: