duminică, 16 octombrie 2011

gata

  Nu-i nicio compunere frumoasa, de fapt nu-i nimic frumos. Nu-i nicio melodie, poezie sau orice altceva la ce va ganditi. E doar un cacat.
  Nu stiu de ce dracu' am intrat pe blogspot si am inceput sa scriu.
  Da, nu-i frumos sa minti. De fapt stiu de ce fac asta. Pentru ca am o furie pe care nu poate sa mi-o ia nici muzica, nici alt site stupid, si probabil nici chestia asta.  Deci nu pot scapa de ea, ceva in mine tipa: "Furia e a mea! Atat mi-a ramas" .
  Tot repet: cacat, naiba, dracu', pana mea. Nu-mi place sa injur, pentru ca injuraturile romanesti suna aiurea rau, daca sunau mai frumos, poate as injura mai violent.
Nu ca alea de mai sus suna frumos, dar sunt acceptabile.

  2-ul meu e 20.  facutul cu ochiul dintr-un tir e ok. calcatul pe picior e un gest de afectiune. parul brunet si fata rotunda sunt surori. sa vrei sa bei si sa n-o faci. sa-ti fie frig si sa nu simti. sa trebuiasca sa te schimbi intr-o zi, doar pentru ca sunt prea multe Alexandre si prea multi de Alex in clasa. sa nu mananci pentru c-ai sa vomiti.

  Totusi, cine m-a sunat ieri ?:))
  Si ce naiba e cu frigul asta?
  Probabil iar am racit.

Niciun comentariu: