marți, 4 octombrie 2011

La, la, la, la, la.

  Ba, esti nebuna? Ai si tu 15 ani (in sfarsit!).
  Sa-ti traiasca plodu'. Sa te iubeasca barbatu'. Sa-ti creasca burta. Sa ramai cocosata..de bere. Sa iei nota mare la testul la chimie (suna imposibil, huh ? :>) ! Sa-mi faci desenul pe maine. Sa razi cand ploua.
  Sa-ti moara dusmanii! Sa fuga dupa tine baietii. Sa cazi in balti. Sa-ti curga mucii (doar cand sunt baieti draguti prin preajma, altfel de ce? degeaba.). Sa-mi asculti povestile lacrimogene (stii ca doar de astea am!).     Sa-mi zici ca scriu fain, fiind subiectiva (de cele mai multe ori esti obiectiva, asa-i ?:> ) . Sa tipi la mine ca vreau sa am mereu dreptate (de cele mai multe ori am! b-) ) . Sa-mi zici ca seman cu maica-ta cand ne certam. Sa ma lasi mereu sa castig. Sa te oftici pe Daria, s-o scarpini pe spate. Sa nu ma mai pui pe mine sa fac asta! Sa-mi mai faci pireu. S-o bati pe Codruta. S-o certi cand face aceeasi greseala de 5 ori.
  Sa traiesti cat vrei tu (sa nu te plictisesti) !
  Sa furi stele. Sa planga baietii dupa tine (dar mai lasa si pentru mine! :)) ) . Sa te stranga in brate. Sa nu plangi la filme triste. Sa ramai colega mea de banca. Sa te culci la 10! Sa mai radem cand trecem pe la alimentara si vedem "clubul" :)). Sa ne dai bors la 2 noaptea. Sa te razi de mine cand mai incerc sa fac cumpana beata. Sa cadem amandoua in cutia de la canapea.
  Sa ramai asa cum esti! :) Sa fii fericiiiiiiiita, ca asta meriti!
  Ti-as zice ca te iubesc, dar ar fi prostesc, asa-i ?:)) La multi ani, "sexy" ! :))
:*:*:* .
Si da, frate! Ai 15!


Cand am facut poza asta? 2009?

Un comentariu:

Roxi . :] spunea...

Tuu , sexy ! :)) mersi . :x

Te iubesc, si da . E prostesc ! :)) :x