luni, 3 octombrie 2011

Playing.

 
        Hai azi sa fim ca la gradinita. Uite, tu imi dai jucariile tale si ..ramanem prieteni pe veci.
Asa eram si eu cand eram copil. Cat alergam dupa fluturi. Cate castele din nisip am construit si cu cate fantome de sub pat m-am luptat.
Asa sunt si acum, numai ca fluturii s-au transformat in vise si zboara prea sus, nisipul e prea uscat, iar prea multe stihii mi s-au adunat in suflet.
Si stii ce-i mai stupid si de-a dreptul patetic in toate astea? Ca inca ma joc. De-a ascunsa cu regretele. De-a prinselea cu fericirea. De-a printi si printese cu iubirea si..de-a "Minti!" cu viata.
      Pana la urma, moartea si viata sunt doua jocuri pe care nu le alegi, le primesti, si pe care neintrebat le pierzi..sau le castigi, dar aici zarurile se invart diferit in mana fiecaruia.
      Si  totusi, ce-i jocul? O ploaie neasteptata, un cer care ramane albastru necontand norii, roua de pe genele unui bebelus, murmurul unui munte, sau doar un cantec mut.

~~~~~~~~
 Toti pleaca.
E o greseala sau doar cursul vietii?
Mi-as dori sa raman in acelasi loc pentru totdeauna.

Niciun comentariu: