luni, 17 mai 2010

Azi da , maine nu ...

Nu prea cred in mine . Nu prea stiu ce sa cred.Nu ma cunosti si n’ai incercat niciodata. Nu te invinovatesc,n'as putea. Altul in locul tau ar pleca la prima propozitie a sufletului meu scrisa pe fire de iarba . Nu doare,asta sper . N’am dorinte , chiar daca speranta moare ultima .Am amintiri , mi’au ramas multe , pacat ca tu le’ai uitat. De zi nu te mai iubesc sau..asta’s vrea .Nu mi’e dor de tine , nu ti’am uitat zambetul .Iti spun sincer.. inca nu stiu de ce’mi sclipesc ochii sau de ce mai simt fiori fierbinti .Melodia noastra e inca cantata in mine de viori ce scartaie acorduri fine .Doi porumbei danseaza un vals neincetat pe fantasmele gandurilor mele .Nu e vina ta , amortesc petalele de crin .Iti amintesti viitorul ?Mereu ! Si nu’ti place ce vezi. N’o sa mai ramana eu , tu sau defapt noi . Promit ca azi te salut , te sarut , ultima data ! Promit sa plec si sa’mi intorc privirea in spate la fiecare ploaie de vara !

Azi e ultima zi . De maine in continuare nu , scap de mrejele iubirii tale , si lacrimile vor dansa innebunite de whisky cu gheata ...

Niciun comentariu: