marți, 4 mai 2010

Statusuri....

Azi stateam si investigam ..statusurile astora din lista mea ..


Pff ! Deci ...statusurile sunt diversificate ..Statusuri de cocalari : " da da am talent si stil " . what ?:| ...statusuri de la melodii .statusuri personale..statusuri la naiba cu limba romana "as vrea sa tea-ting ! dar nu am voie " .Oau ..! Statusuri luate de pe nett ..ca sfantul google e plin de kkt . Statusuri hai sa ne dam mari ca am terminat de scris la romana . Si ...statusuri informative ...

Bine ..statusurile de la melodii,alea personale si alea informative le inteleg , dar restu'? In fine ..fiecare cu parerea lui ...


Cica la una la status : " M'am nascut sa fac fitseee..nu sa le ascult pe alee altoraaa :x! " . Nu inteleg ...te dai mare ca ai fite ? :| .

Wake up , people !


In rest ? Cica mai sunt 38 de zile pana la vacanta :) sau cel putin asa scrie la statusul cuiva :)).


Pana atunci ..acelasi cerc vicios calculator -scoala - afara si repeat a doua zi ..exceptand week'end 'urile .Si ..acelasi probleme scoala - prieteni - familie - si cam atat .




Chiar e tare melodia ! 8->

2 comentarii:

insa spunea...

Statusul zilei in lista mea de messenger : "Eu sunt subiect de barfa? Tu cretino esti o tarfa "
De aceea facem curat regulat :)
Pace!

Insane spunea...

Era insane :))