duminică, 30 mai 2010

Da ma da ! :))

Aseara a fost Eurovision'uul ! Cica am luat locul 3. Melodia era ciudata intr'un mod dragut . Speram sa aduca ceva nou . Nu credca meritam , adica ..melodia era potrivita [pentru Eurovision ] dar ...show'ul ?:| . Meritam, nu meritam ..l'am luat ! .Locul 1 ,Germania..era..canta..avea ..pfff !:)) .Adica melodia era fainuta , dar..totusi ..plictisitoare ? [ nu credca e cuvantul perfect, dar doar cateva cuvinte am acum imi minte]..Dupa parerea mea , nu merita chiar 1 . Locul 2 ..a fost luat de ..Turcia .Mi'a placut..trupa, melodia , show'ul[tipul, dar asta nu conteaza :)) ] ! Chiar merita locul 2 [eu i'as fi dat 1 :) ] .Melodia aia la mine'i pe repeat :"> !

Altceva ? Ma simt destul de bine . Am o stare noua .Incep sa ma inteleg mai bine cu ceilalti [cred :))] . Il bat pe Cata la pool \m/ .Mi'am luat tenisi noi :))[credca de asta ] . Deci..totu'i ok !

Maine ..plimbari prin natura ..Rataciri prin paduri . Dimineata la 7 :| .




I can love you more than they hate ! >:d< .

Niciun comentariu: