luni, 31 mai 2010

N'as fi vrut sa plec !




Ieri am fost la ..Siminicea . A fost ..fain , intr'un mod foarte ciudat si cu putin parfum de ciuda .Mi se intampla asta des in ultimul timp :d .
Am ajuns ..am jucat o "fugita dupa minge " :)) si o incercare de buldog .Dupa ..am mers ..am mers..am mers ...si tot asa pana la padure [ era departe ]. Am impartit sarcinele . Eram staff \m/. Am luat la rand toate urzicile . Credca la chestia asta si la calcat in balti chiar am talent :-? .M'au piscat toti tantarii :|.Incep sa urasc monstrii aia micuti care lasa urme pe picioare ! Aveam o stare "flegmatica " [ acum merge un vers dintr'o melodia : Si ce'as mai fi vrut ? Sa nu fi durut !. Ma refer la motivul starii mele ] . Nu puteam canta [nici asculta]si m'am dus sa ma uit in gol,departe de toti. Cu toate astea am ras mult si culmea ..starea aia jalnica m'a ajutat mult .Mi'a oferit cateva momente de liniste de care aveam nevoie . Nu toate, dar restul le indeplindesc pe dealul sau padurea de aici.De abia astept scoutland'ul sa scap de calculator si de telefon [dependenta] si sa ..sa treaca toate !

Sa'mi vina copii din execursie:)). Mi'e dor de voi baa :x !

Mersi Cata ca'ti pasa . Mersi Edi pentru complimentele dragute si pentru glumele tale :x . Mersi Codruta pentru ca mi'ai dat cu izoprenul in cap :| si pentru ca ai lasat totul deoparte sa vii sa stai cu mine . Mersi Andrei pentru ca esti cum esti si ca stii cum sa ma faci sa rad .>:d< .Nu zic nimic de Cosmin ca s'ar putea sa'mi iau al doilea izopren in cap :)) !



Cu insistentele lui Cata i'am cerut pozele profei chiar daca la status avea "Mi'e greata " . Noi am crezut ca a facut indigestie :)) si eu (cel putin ) n'am vrut s'o deranjez . Ne'am inselat, cica ii era greata de tara in care traim .Stati linistita, nu sunteti singura \m/ .
Totul incepe sa revina la locul lor .Catalin ma bate la pool , mama stie cum sa obtina ce vrea ,Edi se rade de Codruta si ...totu'i frumosss ! :).

Si .. Tot ce'i sec ..e sec ! :d

3 comentarii:

c0drutsa`... spunea...

Ce tare o fost.. mai vreau, ahhh...si tu mi`ai dat cu izoprenul deci suntem chit`..:P ,o sa iti mai dau, ca meriti`...:D :))

Insane spunea...

Era o piesa misto cu titlul asta :)

Ale(xa) spunea...

Mda , chiar este. De acolo mi'a venit titlul ;))