miercuri, 6 ianuarie 2010

8 defecte!.;;)

Deci,Leapsa!..8 defecte..hmm..Deci incepem.:

1.Sunt incapatanata..Foarte incapatanata.Chiar : prea!..Daca cred ceva duuc pana.n panzele albe chiar daca stiu ca gresesc.:">

2.Am o guura mare.!.Cand cred ceva sau imi trece ceva prin minte : zic!.Uneori poate e bine dar uneori..nuu...! 8-|

3.Sunt uituca..Uit lucrurile importante si tsin minte ce nu-i neaparat nevoie..Sunt si neatenta: la scoala scriu enuntsurile invers..sau copii de la alt exercitsiu..:))

4.Pun prea mult suflet...;;)

5.Vorbesc uraat.!.Cand ma oftic.!.Uneori foarte urat.!.:-q

6.Sunt lenesa, foarte lenesa! Pot dormi pana la 13..!.Si cand tre sa merg la magazin .de fiecare data ma cert cu fratemiu.:-<. 

7.Nu prea invats..Mi-as dori..Dar parca ma plictisesc.:))..Mna.ma chinui.[vorba profei de franceza .: ".Alexandra, nu-i de ajuns sa fii inteligenta.mai tre sa si invetsi".:-q.

8.Sunt rea..si uneori spun lucruri ingrozitoare doar findca sunt nervoasa.[lucruri care le regret dupa] .Si pe langa asta critic..Critic persoanele pe care nu le cunosc doar dupa felul cum arata .[asta cu criticatul  nu.i mai asa de valabil..m-am schimbat.:">.]


Cele 8 defecte ale mele,.Cine ma place..Ma ia la pachet.Cu tot cu defecte si calitatsi!.

Niciun comentariu: