duminică, 10 ianuarie 2010

Ete na surpriza!

Deci inceputul e facuut de profa de romana..si restu-i de mine.:">..

Ete na surpriza! .



~ Profa.:Era o zi mohorata de toamna…In Londra ploua marunt si rece..
Firma la care lucram eu avea mari dificultati financiare..Am fost anuntata ca s-a ivit un comparator pentru castelul Kent..


~Eu :Eram momentul sa arat de ce eram in stare..Putin speriata deoarece toata lumea zicea despre acel castel ca find bantuit..Dar vroiam neaparat sa-l vand..Asa ca m-am imbracat adecvat, cu cel mai nou costum al meu s-arat ca-s femeie serioasa, dar parca degeaba..
Iau taxi-ul si cu greu ajung acolo..O femeie ciudat imbracata, in haine negre, chiar murdare (mna, n-o avea masina de spalat biata femeie) si c-un par!Wow! (cineva s-a electrocutat)..Un lant cu craniu umplea peisajul gotic..Si ziceam ca numai adolescenti-s emo!.Dar hai sa lasam biata femeie in pace.Castelul era groaznic!Si prin groaznic nu vreau sa zic urat sau ceva de genul..Ma refer la imensitatea lui si la culoare (negrea)..Dorinta de-a scoate firma din faliment mi-a dat curajul de a intra in castelul gotic..

Holul era cum ma asteptam, plin cu praf si panze de paianjen..Nimic neobisnuit! Pana cand multe chestii ma faceau sa cred ca Kent, castelul,era bantuit!.Dar vroiam sa-l vand asa ca gaseam scuze pentru tot: usile scartsiau-erau vechi..era un frig infernal- ehhh, geamurile sunt deschise , cand defapt totul era inchis, becurile functsionau cu oprire –creca se tot ia curentul!..In fine! Vrajeli de genul asta!Cel mai mult m-a speriat cand am auzit niste pasi venind de la etaj!.Doamna a tinut mortis sa mergem asa ca..am inghitit in sec si am urcat..De sub un cearsaf alb devenit negru de la praf se auzeau niste zgomote ce deranjau linistea..Mda, acum ar trebui sa fie punctual culminant nu?Am tras cearsaful si-am vazut!Am vazuut..un liliac!Oau!Tipic unui castel bantuit!

~Dupa intamplare sufletul imi sarea din piept si mi-am zis ca nici o slujba nu merita atatea!Pana cand doamna mi-a zis ca ea cumpara castelul!.Sincer?Nici nu m-am mirat..E locul potrivit pentru o vrajitoare!

Niciun comentariu: