miercuri, 6 ianuarie 2010

Mda..

Da..Fat-Frumos?.Mereu m-am intrebat daca exista..si daca exista de ce nu-i "online"..Sau mereu sta pe "invisible"?.Era o vreme in care ascultam intruna "Vama Veche-Fat-Frumos".poate pentru ca incepeam sa urasc .sa.l urasc.!

.Poate de asta.A venit..mi-a placuut saptamana cu el..Imi placea sa ma uit la el in timp ce asculta muzica pe banca..Imi placea sa stau in bratsele lui..Imi placea stilul in care ma facea sa ma simt..

Pana cand am dat cu piciorul original la tot..Nu i-am spus niciodata cat regret, si n-o sa-i spun ca n-o sa intselega..!.Anyway, mi-a placuut tot si mda.As vrea sa fie la fel..Oricum inca cred in Fat-Frumos..Se afla pe undeva si poate il voi gasi someday..Pana atunci imi continui viata!

~imi place mirosul de proaspat-vopsit.!.

~imi place sa mananc inghetsata in timp ce ma uit la un sfarsitul unui film..in care personajul pricipal [baiat] arata bine.:)). 

~imi place sa vorbesc despre ceea ce cred.si cum ma simt..

~imi place sa vorbesc cu "uă" sau "băi".

~imi plac blugii stramtsi si tricourile largi..

~imi plac serile de vara,la focul de tabara..

~imi place rock-ul, hip-hop-ul, folk-ul (melodiile ce ma reprezinta)

~imi plac compunerile ," stil alexandra" .(.stie profa.;;).

~imi plac chips-urile ( cele cu cascaval).

~imi place sucul coca-cola..ca-i stil cafea [numai ca-i mai bun].

~imi place gri-ul si albastrul...

~imi placc zambetele si ochii persoanelor..

~imi place sa vorbesc prin mesaje..

~imi place sa-mi facc colegii sa rada..

~imi place sa ma plimb cu prietenele..

~ imi place sa zambeesc necunoscutilor.

~imi plac tenisii si skate-rii.

~imi place sa dansez prin ploaie..

~imi plac dansurile de strada..

Imi plac lucrurile banale ce-mi fac viatsa fruumoasa!.>:D<..

Un comentariu:

Insane spunea...

Vreau sa vad si eu o compunere "stil Alexandra" :P