joi, 28 ianuarie 2010

Eu , mica ?.Neee, voi mari! .

Vacanta ! \m/.


Iaca a trecut si semestrul asta ..Azi la scoala diriga urla [mna ,si-o fi gresi meseria .Mai bine se facea puscariasa .I-ar fi stat bine.n dungi :-?..ca tot zice ca.i place sa se.mbrace elegant ].Mda, n-o suport,dar imi convine .Am media 10 la engleza .b-)

In pauza trec pe langa profa de fizica , o salut respectuoasa .Nu raspunde, mna e ofticata .[nici nu stiu de ce am salutat.o .trebuia sa.mi puna 5-u ala ?/:) .]


Nu-mi pasa, oricum nu-i mai in preferintele mele de muult .[n.o s.o uit pentru 5-le ala! .].


Ora urmatoare , diriga tine predica ..Pffai .Osk am mai scazut la invatstura [i.am scos peste 9,50 ?.i.am scos .Sa nu mai comenteze ].

Dupa ce termina cu mine incepe cu Chiveriga [ cu asta nu creca o sa termine vreodata .-zise Zdreanta.n gandul lui : s-a facuut al` dracului! :)) .]

In rest, plec! Drumul nu-i lung mai ales cu Roxie si Codrutsa .

~ Ajung in casa si..dorm! Bineintseles cu castile in urechi (altfel nu se putea)..Dupa aia termin cartea aia inceputa de vreo 2 luni .Sfarsit interesant .Fatsa de filme in care n-ai cum sa te gandesti daca o sa moara sau o sa fie aia 2 [personajele principale] impreuna! .Deoarece toate filmele se termina cu "si-au trait fericiti pana la adanci batraneti ".Cartea asta.i ciudata .Personajele principale (fata -care.i maritata cu altu' si baiatul care'i insurat cu alta ) nu "traiesc fericiti pana la adanci batraneti" ca baiatul n-a mai trait a murit cu aialalta sotie! .Ete na cultura! S-o insurat cu aia pentru bani si-o murit cu ea! .:)) .Lasand critica literara , ma trezesc cu mama si cele 5 volume "Ciresarii ".Trebuia sa-i zic eu ca profa de romana mi-a propus sa citesc "ciresarii ".Mna, ma conformez si ii zic c-o sa ma apuc de citit ! .

~Cica ies afara .Stau si inghet cu Roxie si osk : eu plec ca ma duc sa ma uit la tv .!
~In rest ajung in casa si mananc popcorn uitandu-ma la tv .Adorm cu castile in urechi pe aceeasi melodie : wonderwall .=p~.

Niciun comentariu: