marți, 19 ianuarie 2010

Am plecat, am treaba , sper sa te mai intalnesc! .

     E greu si iti zambesc! Am plecat, am treaba, sper sa te mai intalnesc! ..>:D<.


                    Ziua incepe chiar bine ..Defapt asa ma simt , bine! Las patul nefacut ,mancarea neterminata, tema nefacuta ! Si plec inspre scoala..Am o idee fixa despre "scoala" : colegi (ce clar, pot sa-i numesc PRIETENI) ,profesoare , vorbitul prin biletele,pauzele , ora de franceza si ora de romana (astea-s mai speciale ).:">...Cam atat..!. Ziua aceea era obisnuita, nu parea deloc diferita doar ca ma simteam FRESH .(nu stiu de ce .:).).In drum spre scoala , Codruta imi povesteste ce facem in week-end..Gen : casa-patinoar-casa-dormit-patinoar-casa! .:)). ..M-am plictisit si-am inceput sa sar prin balti ( cica sa vad cat rezista papucii.:"> ).

La scoala..Radeam in orice ora, din tot nimicul !  ora de mate ..Scriam pe biletele versuri de la melodii .Si ma holbam la exercitiile ce nu le mai intelegeam .La romana , scriam mesaje . Desen  , desenam copacii albastrii .Engleza , diriga o tinut predica ca ne batem cu cornuri si o facut-o pe Ramona tolomaca .:)). .Muzica , profa o zis c-o auzit ca fetele din D se pupa in fata scolii [atunci eram la baie .;;). ].Franceza , profa imbracata ca de-obicei si cu fata ei gen : Azi mananc copii! .De data asta nu ma speria..Nu ma mancat pe mine deci , m-am scos!. 

Ies , zambesc necunoscutilor si trec pe langa un baiat brunet, surad in sinea mea si-i spun Codrutei : Bai , asta-i viitorul meu sot ! Rade si-mi zice .: Eu ma marit cu fiul lui Leonardo Doroftei!  Rad  si eu si-i zic ca astept vara.! .Las sa treca niste replici despre ce facem vara asta .Asa fara rost ! Si ajungem in casa ,mananc, ma cert cu mama (nu pe bune, asa vrajeala),ii fac complimente la mancare ( asa reusesc mereu ce-mi propun ).. Ma uit la tv.,stau si ma gandesc sa citesc..O carte nu prea stilu` meu,dar in nelinistea camerei (papagalii astia  .:-< .) ma pun pe citit ...


Cartea se numeste "Scrisoare de dragoste ".

"DINU :Daca intalneam o fata urata,obisnuita , nu-mi puneam nicio intrebare.As fi ramas indiferent si mut ca un bust.

ANDA: Sunt, asadar "frumoasa"? Rogu-va, nu ma priviti cu telescopul ".


Prea romantic pentru mine./:). .Nu-mi place romantismul , nu-mi place sa mi se zica ca-s frumoasa in 100 de cuvinte si metafore care oricum nu le inteleg ...Nu-mi place sa cred in destin .Nu-mi place sa cred ca intr-o zi Fat-Frumos va veni pe un cal alb c-un buchet de trandafiri( imi place sa cred ca Fat-Frumos e doar un simplu tip cu blugi si tricou ;asta-i negociabil,depinde de anotimp ; de care sa ma indragostesc doar zambindu-mi! ) Mda, romantismul nu-i pentru mine!.Cartea era ciudata, nu-mi placea! Dar nu ma opream din citit!A fost facuta pentru gandiri adulte, nu pentru copii si credca de aia nici nu-mi placea...

.Am o gandire jucausa, ceea ce ma face sa fiu amuzanta cateodata..

Citesc si surad in semn de : uau !.Mama: Bai , e faina cartea ? Poate o citesc si eu ..

Eu iar surad .:)).

Mama : Bai!.:-w.

Eu: Mda, e culmea carte.Citeste-o , tie credca ti s-ar parea interesanta .


Carte era deja prosteasca .Cica l-o cunoscut in magazin .O chemat-o sa se plimbe cu el si s-o si sarutat .Asta-i deja vrajeala .Creca mai mult ca sigur autorul a scris-o cand era beat.;;) .Vorba lu` mama .: barbatii cand sunt beti si cand sunt trezi tot prostii vorbesc .:)) .Las` cartea si ascult muzica .Cea mai faina chestie de pe lumea asta e muzica .( exclude MANELELE! .Aia nu-i muzica .;)). .

In rest , as always .adorm cu castile in urechi .:">


"Trebuie sa ma eliberez, vreau fluturi in stomac! Pe strazi vreau sa plutesc.Vreau sa numar frunzele de tei,vreau sa patesc din nou sarutul pe alei!. Inchisoarea in care-s condamnat pentru c-am omoarat iubirea pas cu pas...:-< .".Vama Veche-Buze blonde .=p~.



XOXO ,

Alexandra .>:D<.

Niciun comentariu: