vineri, 29 ianuarie 2010

O chestie faina .=p~.

Nu stiu ce-i ! Habarnam cine a facut-o ! Stiu doar ca-mi place si ca-i luata de pe calculatorul meu [probabil e a fratelui meu ;;) .mai mult ca sigur .Deci iata :


Azi am chef
- de tine -
Ia-mă în braţe
Până nu mă răzgândesc
Şi-mi iau jucăriile
- de iubire -
Şi plec.

Azi am chef
- de rime -
Dă-mi inspiraţie
Până nu mă răzgândesc
Şi-mi iau caietul
- mâzgâlit -
Şi plec.

Azi m-am pierdut
- de mine -
Dă-mi mâna
Şi regăseşte-mă
Până nu mă răzgândesc
Şi mă ascund
- în noapte -.

Azi promit
- să te ascult -
Începe să vorbeşti
Până nu mă răzgândesc
Şi-mi astup
- urechile -
Şi plec
- departe -.

Azi n-am să te urăsc
- mai mult -
Şi n-am să mă răzgândesc
- pentru prima oară -
Şi n-am să plec
- ca o nebună îndrăgostită -.
Azi îmi vei fi străin
- şi iubit -
Azi îţi voi fi şi eu iubită.
- promit - .

***
(Doar astăzi.) .][ .=p~.

2 comentarii:

Runn3r spunea...

Foarte tare :) :p. Pacat ca nu esti la eminescu (sau esti?) ca te-ar fi primit profa de urgenta in cenaclu ;;)

Ale(xa) spunea...

Hei Runn3r :) .Poezia nu-i scrisa de mine .:P .Si nu sunt la eminescu.:D .