marți, 2 februarie 2010

Just foi cu words! .:)).

~ Curatenia , hmm , nu-mi place! De fapt,cui ii place ? Dar ma conformez cu un :"Fa curat!"din partea parintilor si ma pun pe treaba! Bineinteles dulapul asta e curat doar 3 zile dupa curatenie .Credca sunt toate speciile de "lucruri de scoala ".Mai mult ca sigur .



~ Compuneri ( cum puteam sa scriu compuneri din astea intra 5-a :|. ) ,teste ( ce vremuri , aveam 10 la franceza 8-> ), creioane,carioci ,desene, biletele,CD-uri ,clame si tot felul de chestii..





~Revenind la compuneri, creca o iubesc pe profa de romana .Cum sa-mi puna note mari pe astfel de compuneri ?.Uneori credeam ca ne da descrieri de facut pentru acasa, doar ca sa ma oftice pe mine .Cica descrieti Oltul .What? /:) .Ce vrajeli am bagat aici ! M-am intrecut pe mine in vrajeli! Citez : "Parea ca un vis dar era real .Parea Oltul si ..era Oltul! .".:)) .Mda si inca continua .O pagina tot asa ! .:)).Observatii : Asta e cam de ..telenovela ! Mai ales sfarsitul :"Paream doar eu, dar era cu tine! ".In rest e interesant stilul! ".Am scris eu asa ceva ?:|.Mda, dau vina pe profa ( ca sa nu dau vina pe mine ) .De ce m-o pus sa scriu descrieri cand stie ca eu nu ma pricep ?.Doar ma cunoaste!





~.Mda, exceptand clasa a 5-a ,doar 2 ratari am avut in domeniul compunerilor .Cea dinainte nu-i ratare (mi-o pus 9 b-) pe ea ) !Prima ratare a fost ciudata . Cica trebuia sa apara in compunere un caine si sa moara .Mda , observatsia a fost : Alexandra , nu-mi place! Nu-i stilul tau! Nu-i "stilu' Alexandra ", E ca o telenovela-emo!! .Nu mi se potriveste stilu' melo-dramatic, clar!




~ A doua ratare a fost o compunere de 10 randuri ( de caiet mic ) facuta in ora de religie .:)).Cica trebuia sa descriem ex-invatatoarea.A fost ceva de genu' : Prima zi de scoala a fo' bla bla ,avea un zambeet infricosator , bla,bla .., mi-e foarte dor de ea !.:)).Mi-o zis ca nu-i muncita! .Ehh,nu stie ea c-am pierdut jumatate din ora de religie s-o fac! .




~ Exceptand astea,restul credca mi-au iesit compunerile in stilu' meu .Compunerile,ca poeziile .:))....


> "And in the streets the children screamed.The lovers cried and the poets dreamed! " <.

Niciun comentariu: