miercuri, 3 februarie 2010

Leeeapsa! .

.> Stau , ascult muzica si ma plictisesc .Astept semnalul de: "hai afara ".Pana la el, am gasit o leapsa draguta .:

~ Principala trasatura a caracterului meu: veselia .

~Calitatea pe care o prefer la un baiat: umorul (clar!)

~Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei:ajutorul care mi-l acorda,increderea si bineinteles felul cum pot transfora o zi plictisitoare intr-una super! .

~Principalul meu defect:incapatanarea .(cred ) .

~Ocupatia mea preferata : Scout-ul.

~Visul meu de fericire : s-o vad pe profa de franceza patinand .:)) .Nu-s chiar asa sadica , defapt credca : sa zbor ! .:">

~Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa-mi pierd prietenii si familia.

~Ce as vrea sa fiu : Mereu m-am gandit la veterinar,dar acum nu stiu .

~Tara in care as vrea sa traiesc : Anglia? .:-s .

~Culoarea preferata : 2! Griul si albastrul .

~Floarea preferata :florile de nu-ma-uita .

~Pasarea preferata :Randunica .;)).

~Eroul meu preferat : Spiderman .:-?

~ Eroina mea preferata : Superwomen ? .:)) .

~Eroii din viata reala : mama, tata .:x

~Bautura si mancarea preferata : coca-cola sau laptele cu nesquik .:)) .si mancare : laptele cu cereale .:))

~Numele preferat : Max (Maxi,Maximilian ) si bineinteles Alexandra (Alexandru,Alexut,Alexa )

~Ce detest cel mai mult : cand trimit un mesaj unei persoane, ea\el sa nu raspunda inapoi .(de cele mai multe ori asta fac baietii)

~Darul pe care as vrea sa-l am : sa citesc gandurile oameniilor .Cea mai mare fantezie a mea .:x

~Cum as vrea sa mor : de mana c-o persoana importanta pentru mine .

~Starea de spirit actuala : momentan ma gandesc : cum de nu ma suna sa ma cheme afara ? si dansez .Deci credca : bine .:))

~Greseli care imi inspira cea mai mare indulgenta : cele neintentionate! .

~Deviza mea : Gata oricand![Scout] .si Zambeeeeesteeee! .:))



>:D< .O leapsa draguta, cred eu ..Enjoy, eu ma duc afara ! .:)).Va las c-o melodie nu chiar stilu' meu,dar linistitoare(si faina), am primit-o de curand de la un prieten...



.

~

Niciun comentariu: