vineri, 5 februarie 2010

Reclame .:-@ .

~Am vazut o reclama care m-o bulversat total.Credca o da de 100 de ori pe zi si eu tot nu mi-am dat seama care'i faza .:-s .E vorba despre reclama aia de la Coca-cola in care tipu' se intalneste cu fosta si cu actualul fostei . El bea coca-cola si apare blonda [bineinteles inainte de asta apar niste imagini gen : " ahh , ce bun e! "] .Blonda ii zice tipului : "Baby,white cream or chocolate? ".Dupa aceea apare un lant si tipu' o ia pe blonda se tine de respectivu' lant si ii zice fostei : " Stii doar ca ma descurc ".


~ Prima oara am fost : " Mna, o fi genu' de reclama care trebuie sa te uiti de 2 ori ca sa intelegi despre ce e vorba "..


~A doua oara,n'am zis : "Poate o fi genu' de reclama la care trebuie sa te uiti de 3 ori ca sa intelegi despre ce e vorba ",eram putin confuza : Bei Coca-cola si apare o blonda ?:)).


~Dupa aceea nu mi-a mai pasat, oricum toate reclamele transmit aceelasi mesaj : Bea [mananca\foloste] ca iti schimba viata! Parca n'am putea trai fara sa bem Coca-cola !

~De ce nu exista reclame gen : nu manca chips-uri ca te ingrasi?Bineinteles ca nu multa lume vrea sa se ingrase deci nu multa lume o sa cumpere chips-uri!.

~ Cand eram mai miica nu'mi placea reclame .Mna, apareau fix in momentele cele mai tari .! .Mai ales ca tineau o jumatate de ora! .8-|.

Niciun comentariu: