luni, 8 februarie 2010

Wish you were here! .:-< .

~ Stau ..ceasul ? Credca 4:30 .Ora ? De engleza ...Cica lectie noua : Wish you were here! .Onestly ? Repede mi'a zburat gandu' cand am citit titlu' .Pana sa ma gandeesc sa citesc textu' m'am gandit la multe chestii ..si bineinteles la un baiatt .(far' un baiatt n'are sens! .:)) ...



~L'am citit. :-< .Mi'a distrus toate chestiile care'mi treceau prin minte ! Cica: Whatt you need in holiday ?./:) ..Si o lista luunga ....


~Deci, ce legatura are titlu' cu textu' ?.Mda, nu m'am prins ..


~Revenind la gandurile alea frumoase , sau mai bine zis de "gol ", inca ma gandesc la propozitia "Wish you were here! " si la un baiat .( far' baiat n'are sens .:)) .La cine ma gandesc ? x,y,z ?.Stai ca alea's litere .1,2,3 ? Nuu, alea's cifre .Un singur "specimen "! I'am uitat numele ? Niciodata .Mi'e frica sa'l pronunt ? Poate .Mi'l zic in gand ? Mereu cand sunt suparata .I wish he were here ?Hell,yeah! .Acum ? Poate mai tarziu..trebuie sa dau cu mopu' acum .:">

Niciun comentariu: