miercuri, 3 februarie 2010

De afara .:-< .

~ Am ajuuns! Afara ? Mai nimic! Doar un frigălău infernal!Chiar asteept vara .Mereu mi-am dorit un SUPER-ANOTIMP .Like IA(rna)VA(ra) .Adica IAVA sa fie ceva de genul : cald cu zapada! .Mda, ar fi suuper!.Am putea sa ne jucam prin zapada in tricou si sa mergem intr-o zi la patinoar si urmatoarea zi la strand .Hmm , chiar mi-ar placea! Dar pana sa apara un anotimp IAVA , inghet plimbandu-ma!

~Acum ?Stau si vorbeesc c-un prieten. Am mai gasit o leapsa draguta .:

Patru filme care mi-au placut:
~step up 2.
~law abiding citizen.
~the chipmunks .
~dear john .

Patru carti care mi-au placut:
~Draga John
~Valurile iubirii .
~Prietenul nevazut .
~Zodia indragostitilor :)) [stiu ca suna penibil,dar e foarte faina.

Patru prieteni apropiati:
- Codruta
-Samira
-Roxie .
-Catalina

Patru mâncaruri preferate:
-placintele de la Padis .(care semanau cu gogosi .)
-pizza .
-cartofii prajiti.
-inghetata .

Patru lucruri pe care le-am facut azi:
-m'am plimbat .
-m'am uitat din 5 in 5 min la tel .:">.sa vad daca'm primit vreun mesaj .:-< .
-m-am gandit la un EL .
-am mancat lapte cu cereale .

Patru locuri unde am dormit:
-în cort la Padis .
-in tren..
-la Codrutsa .:x
-pe iarba,in padure la Tecuci .

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:
-blogspot
-youtube
-google.com
-hi5 .

Patru lucruri care se afla momentan pe biroul meu:
-o cana .
-aparatul foto.
-telefonul care trebuie sa sune...
-sticku'

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi:
-pijamaua
-hanoracul meu rosu .
-blugii .
-ciorapii pufosi .


Patru profesori preferati:
-profa de romana.
-ex-profu de sport .
-profu de sport ala cu care nu fac :))
-profa de fizica.

Patru colegi de banca de pâna acum:
-Roxie.
-Sinz
-Samira
-Andreea.

Patru numere preferate:
-3
-6
-5
-16


Patru persoane cu care am vorbit azi:
-Codrutsa
-Roxie.
-Samira
-mama.

Patru instrumente la care as vrea sa cânt:
-chitara.
-tobe
-pian
-

Patru materii preferate:
-optional romana .
-sport.
-deseen .ca ma lasa sa ascuult muzica. :">
-tehno .ca stau degeaba .
-si civica .:"> .ca se uita uratt la mine profa .:"> .credca de cand am inceput sa'i cant in ora .:)) .
-mda, is mai multe de 4 .:">


Patru regrete:
-nu credca regreet nimic .momentan..am facut cam tot cum imi place .!

>:D< .Gata cu leapsa asta! Incepe sa'mi placa chestia cu "lepsele ".


~Inca doua zile si scoala :-<.Cumva imi pare rau ca reincepe, dar credca mi'a fost dor de colegi .:x .Anyway, vreau nu vreau tot trebuuie sa merg .:">.

~ Asa ca de sfarsiit o melodie tare [cred eu.:"> ].Deci enjoy! .>:D<.

Niciun comentariu: