luni, 15 februarie 2010

Te iubesc! :) .[hmmm ..


~Ieri cica a fost Valentine's day .Nu'mi place! ...Adica nu'i inteleg rostu'!Avem si Dragobetele
(nici aia nu'mi place! ) .

Sa zicem : se intalnesc doi tipi (sunt prieteni) .Si .

~primul : Hei , ce faci de Valentine's Day ..? .

~ al doilea : Pai ies cu gagica ..ii dau cadou ...ii spun " te iubesc " ..si asta'i pe scurt ..

Continuarea n'am de gand s'o fac .:P .Pentru a spune " te iubesc" este nevoie de o zi
speciala?Si faza cu cadoul ...hmmm .:-?. ..Nici chestia aia nu'mi place! .Adica ..asa ar trebui sa spunem
ce simtim ? .Prin cadouri ? ..Mna .:-?? .fiecare cu opinia lui ..

De "Valentine's Day " am fost la mall ...si multe persoane cunoscute .Si toate : Aleex, cu prietenu' ?
:> .La cineva i'am zis : Daca te referi la Codruta, credca cu prietenu'! .:)).


Un Valentine's Day pentru mine ar fi o zi
obisnuita ..O zi speciala ?..Credc'ar fi "ziua noastra " ..Nu cand ne'am nascut ;))..Ci cand a fost primu' sarut
si chestii dintr'astea ..Asta mi se pare mie mai special ..

Revenim la " Te iubesc " ...Daca iubesti (cu adevarat) mi se pare normal sa'i zici :" Te iubesc! "
dintr'o data,intr'o zi obisnuita ..Iar persoana cealalta: Si eu .!.Dar ce ti'a venit sa'mi zici acuma ?
Raspuns : Pentru ca'i joi! Si nu te iubesc doar de Valentine's Day sau chestii dintr'astea. Te iubesc in fiecare
zi! Situatii asemanatoare ...: ...hmmmm .....nici nu va inchipuiti cata imaginatie am in mine ...pff! .:


~ Deci ....fata se impiedica ...cade ! ...si incepe a rade si a injura ! ..Baiatu' (prietenu' ei ) sa'
i zica : Au , catt te iubesc! ...-[8-> .Asta'mi place! ..

~ Baiatu' la scoala ...ora de matematica ..exercitiile nu le mai scrie ..Se gandeste la ea ..
Chiar daca dupa aproximativ o ora se va intalni cu ea..lui i'e dor ..si se gandeste sa'i scrie un mesaj ...In
mesaj : "Te iubesc ! douapuncteix"..Fata ..si ea la ora ..primeste mesajul ..[acum ar trebui sa zic ca si ea
se gandea la el ,dar ar fi prea de telenovela ...] ..zambeste , si trimite inapoi : "Mersi! Si eu douapuncteix ".
][ .:)) ce trasa de coada'i asta ! . ..


~EA cu EA intr'un loc mai public [mall \ patinoar \etc ] ..Se intalnesc cu fostu' EI..
Exu' ii zice ei :" Esti la fel de frumoasa! Mi'e dor de noi " .EL : e mandru si stie ca'i frumoasa,dar partea
cu " mi'e dor de noi " nu'i place ..Nu'l ia la bataie pe EX,ar putea ,dar n'o face ! Tine in el! Si o strange putin
mai tare de mana pe EA ..][8-> .

~Dimineata , el se trezeste ...11 ? ...Intalnirea cu ea ? 15 ..! .EA - plecata la tara ..chiar daca
vine pe la 14 ..se poate duce la intalnire .El -chiar daca stie ca ajunge la intalnire doar gandu' ca'i departe
il face sa'i fie dor! ...][.:)) .


~ Vara , ploaie (calda) ..El - o asteapta .in ploaie ...Ea - vine .( parul pleostit, rimelu' pe toata
fata , hainele ca naiba ) .El -ii zice :" Ce frumoasa esti! " far' sa para genu' Jhony Bravo ..



~ Gata ca deja o dau in basme ! Deci concluzia : Daca iubesti , iubesti in fiecare
zi nu doar o zi pe an! ...8-> .

Un comentariu:

Roxiii . : ] spunea...

8-> . :x