duminică, 7 februarie 2010

Leeeapsa! .

~ O leapsa simpatica luata de la Petra ...Mi se pare fainuta , thx Petra >:D< .

Deci .....:

1.Sunt...plictisita.:-<.

2.As vrea...sa fie primavara ! .=p~.

3.Pastrez...prieteni .:x. Cel putin inceerc ! .

4.Mi-as fi dorit...sa ma intorc in Padis..:-< .chiar si de certurile cu Rocs de la "curatenia in cort " mi'e dor.!.

5.Nu îmi place...sa inghet! Si sa n'am credit .;)).

6.Ma tem de...Bau'bau .Defapt nu credca ma tem , adica m'as teme daca ar exista.:)) .

7.Aud...in momentu' asta ? .Akcent-Suflet pereche .=p~.

8.Îmi pare rau...ca maine'i scoala .:-<

9..Îmi plac...desenele animate, veveritele cu falci, sa vorbesc seara prin mesaje , tenisii ...si ar mai fi o lista lunga...

10.Nu sunt...destul de nepasatoare, desi ..mi'as dori sa fiu in unele situatii ..

11.Dansez...noaptea, la sport ...in autobuz ...la scoala ..mda, imi place sa dansez .:">

12.Cant ...autobuz..ora de civica,tehno,sport,desen,
muzica.:)), ...pauze..pe afara ..in campuri ..Cam peste tot .:"> .si cam mereu! .Chiar daca n'am voce ..cand imi vine o melodiie in minte trebuie neaparat s'o cantt ..;N'ati vrea sa fiti langa mine cand ascult muzica! .

13.Plâng când privesc...batrani iarna ! Filmu' : "Reteaua miraculoasa "...; cainii de pe strada si pisicile ...

14..Nu îmi place de mine pentru ca...nu stiu ce'mi place! .Nu ma refer la mancare/bautura/haine/papuci ...

15.Sunt confuza...in ora de fizica ...

16. Am nevoie de ...foaia aia pe care am scris lectia la romana ca nu stiu cum se face .:)) .Si in momentu' asta ..de varul meu.Suunt prea plictisita ..

17.Ar trebui ...sa am mai multa incredere in mine .! .


~ Gata'i cu leapsa ..cica trebuie sa ma ducc afara .:-< .

Va las' c'o melodie fainuta .....



Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: