sâmbătă, 13 februarie 2010

Iarna ..iar!

~Da bun , am inteles! Incepe iarna ...pe la mijloc se topeste zapada .Dupa aceea ninge iar ...Si dupa aceea ...IAR! Imi place iarna , dar ce'i prea mult , e prea mult! .Mai ales partea cu " botezurile " .Eu n'am inteles niciodata chestia asta .Pui o fata pe zapada , si ii dai cu zapada in fata! Hmm .... .! Da baietii's baieti(sa vedeti ce batuta va luati la vara!Fac lista! :)).)!

~Am fost pana la magazin : om de zapada eram! .Si iarna era anotimpul meu preferat ...Daca ar fi calda zapada , au, au ! .


~ Astept sa treaca! .:-< .Pana atunci, vine 22 februarie ...Deci asta'nseamna folk! .\m/ . Deci doua melodii super , care ma duc cu gandul departe ...Spre munti, sau mai degraba spre amintiri.:-< .spre vara .! Iar m'apuca melancolia .:-< .







Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: